Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:40:37 GMT

برق جدید رویاروی راه آهن قرار می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۷۹۳۸

برق جدید رویاروی راه آهن قرار می گیرد

شیراز-تیم برق جدید فارس در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان راه آهن تهران است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم از دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف انجام می شود.

تیم برق جدید فارس نیز در یکی از این دیدارها از ساعت ۱۴ در ورزشگاه اکباتان به مصاف راه آهن تهران می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده استان فارس در این رقابت ها که در دیدار رفت برابر این تیم به پیروزی رسیده اکنون با ۳۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد. تیم راه آهن نیز تنها با ۳ امتیاز در مکان هجدهم قرار گرفته است.
 
تیم برق جدید در صورت برد در این بازی و عدم نتیجه گرفتن رقیبان می تواند به مکان دوم جدول صعود می‌کند.
 
نانجی پوشان شیرازی هفته گذشته برابر ملوان با تساوی بدون گل متوقف شدند.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت تحقق شعار سال نیازمند تبیین است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام جمعه خوی در نشست صمیمی با فعالان هیئت‌های مذهبی، روحانیون، مداحان و خادمان مساجد که در این شهرستان برگزار شد، گفت: تحقق شعار سال در گروی جهاد همه بوده و برای اینکه موضوع فوق تحقق پیدا کند باید اهمیت ورود به این مسئله برای آحاد مردم تبیین شود.

وی ضمن اینکه فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با آغاز ماه رمضان را تبریک گفت، افزود: از فرصت پیش آمده برای تزکیه نفس باید حداکثر استفاده را ببریم، تا امسال را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته آغاز کنیم.

امام جمعه خوی ضمن اینکه نام‌گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال « جهش تولید با مشارکت مردم» را یادآوری کرد، افزود: برای اینکه در رشد کمی و کیفی تولید موفق باشیم و اقتصاد کشور در مسیر بهبود قرار گیرد لازم است موفقیت‌های گذشته را نیز بررسی کنیم که در اینجا جهاد تبیین ضرورت پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی با بیان اینکه نقد و تبیین باید در کنار یکدیگر مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: ضمن اینکه موفقیت‌ها و دستاوردها را برمی‌شماریم از نواقص، ایرادات و مشکلات موجود نیز نباید غفلت بورزیم.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند و درراستای مطالبه‌گری از مسئولان گام بردارند تا منویات رهبر معظم انقلاب در همه زمینه‌ها به ویژه عرصه‌های اقتصادی یکی پس از دیگری جامه عمل به خود بپوشد.

امام جمعه خوی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به فرهنگ و سنت حسنه دستگیری از نیازمندان در طول سال، گفت: گام برداشتن در این زمینه بخشی از سبک زندگی ایرانی اسلامی شده است که در ماه مبارک رمضان و ایام مشابه بیش از پیش خودنمایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • برف و باران امروز اصفهان را فرا می گیرد
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • ماه در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • شرح دعای سحر|چرا در هر خیری باید خدا را شکر کرد؟
  • اهمیت تحقق شعار سال نیازمند تبیین است
  • خلیج فارس تا پایان هفته مواج و متلاطم است
  • اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال