Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز آمار ایران از افزایش ٩,٩ درصدی واحدهای مسکونی پیش‌بینی شده در پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان توسط شهرداری تهران و‌٦.٤ درصدی آن در شهرداری‌های کل کشور در فصل تابستان ٩٦ نسبت به فصل تابستان ٩٥ خبر داد.به گزارش بلاغ، مرکز آمار ایران از افزایش ٩,٩ درصدی واحدهای مسکونی پیش‌بینی شده در پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان توسط شهرداری تهران و‌٦.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٤ درصدی آن در شهرداری‌های کل کشور در فصل تابستان ٩٦ نسبت به فصل تابستان ٩٥ خبر داد.

مرکز آمار ایران از افزایش ٩,٩ درصدی واحدهای مسکونی پیش‌بینی شده در پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان توسط شهرداری تهران و‌٦.٤ درصدی آن در شهرداری‌های کل کشور در فصل تابستان ٩٦ نسبت به فصل تابستان ٩٥ خبر داد.

در فصل تابستان سال ١٣٩٦، تعداد ١٨٧٦٧ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌ تهران پیش‌‌بینی شده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٦.٢٥ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٩.٩ درصد افزایش داشته است.‏ متوسط تعداد واحد مسکونی برای هر یک از این پروانه‌های احداث ساختمان ١.٧ واحد بوده است.

بررسی نتایج طرح "گرد‌آوری اطلاعات پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری‌های کشور" در فصل تابستان سال ١٣٩٦ نشان می‌دهد:

الف- شهر تهران
در فصل تابستان سال ١٣٩٦، تعداد ١٨٧٦٧ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌ تهران پیش‌‌بینی شده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٦,٢٥ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٩.٩ درصد افزایش داشته است.‏ متوسط تعداد واحد مسکونی برای هر یک از این پروانه‌های احداث ساختمان ١.٧ واحد بوده است.

تعداد ٢٦٣١ پروانه‌ی احداث ساختمان توسط شهرداری‌ تهران در فصل تابستان ١٣٩٦ صادرشده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٨,١٥ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٧.١٠ درصد افزایش داشته است.

مجموع مساحت زیربنا در پروانه‌های احداث ساختمان‌ صادرشده از سوی شهرداری‌ تهران در فصل تابستان ١٣٩٦ بالغ ‌بر ١,٣٥٤١ هزار مترمربع بوده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٥.٣٢ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٧.٥ درصد افزایش داشته است. متوسط مساحت زیربنای این دسته از پروانه‌ها در دوره‌ی مورد بررسی حدود ١٣٤٦ مترمربع بوده است.

ب- کل نقاط شهری کشور

در فصل تابستان سال ١٣٩٦، تعداد ٨٢٥٢٠ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌های کشور پیش‌‌بینی شده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٦,٣ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٦.٤ درصد افزایش داشته است.‏ متوسط تعداد واحد مسکونی در هر پروانه‌ی احداث ساختمان ٨.٢ واحد بوده است‌.

تعداد ٢٩٥٣٨ پروانه‌ی احداث ساختمان توسط شهرداری‌های کشور در فصل تابستان ١٣٩٦ صادرشده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٢,١ درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته ٩.٤ درصد افزایش داشته است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله

به گزارش قدس آنلاین، هر اسکناس دلار امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۶۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان و حواله آن با رشد ۶۴ تومانی، ۴۴ هزار و ۳۴۳ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری بدون تغییر قیمت، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم نیز بدون تغییر قیمت، ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا