Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@03:36:30 GMT

سودان از اتخاذ تدابیری علیه مصر خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۸۲۳۷

این اظهارات عبدالمحمود عبدالحلیم، سفیر سودان در مصر در دیدار با سردبیران روزنامه‌های سودانی در خارطوم جهت مطلع ساختن آنها از تحولات روابط سودان و مصر مطرح شد.

خبرگزاری ایسنا: سفیر سودان در مصر امروز (شنبه) با بیان اینکه کشورش گام‌های «خشونت‌آمیزتری» علیه مصر اتخاذ می‌کند، گفت: تحولات مهمی در روزهای آتی در این خصوص صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روسیا الیوم، این اظهارات عبدالمحمود عبدالحلیم، سفیر سودان در مصر در دیدار با سردبیران روزنامه‌های سودانی در خارطوم جهت مطلع ساختن آنها از تحولات روابط سودان و مصر مطرح شد.

سفیر سودان در مصر گفت: ما در آغاز، راه دیپلماتیک را درپیش گرفتیم که با احضار سفیر برای مشورت آغاز می‌شود، سپس شما نیز می‌توانید سفیرتان را خارج کنید و وی بازنگردد و سوم اینکه سفیر یک کشور ذی‌ربط را اخراج کنید و چهارم اینکه روابط دیپلماتیک قطع شود و پنجم جنگ اعلام گردد.

وی افزود: ما در آغاز گام‌های دیپلماتیک هستیم و این مهارت تصمیم‌گیرندگان امور دیپلماتیک و رهبری کشور است.

عبدالمحمود عبدالحلیم تاکید کرد که باید طرحی وجود داشته باشد که روابط با مصر را در چارچوب درست آن قرار دهد و خارطوم می‌خواهد که با حل مسائل و مشکلات باقیمانده این روابط را در مسیر درست خود قرار دهد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیماتمان را خودمان اتخاذ می‌کنیم

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار با وزرای خارجه آلمان و انگلیس، گفت: از دوستانمان به خاطر نصیحت‌ها و توصیه‌هایشان و همچنین کمک به ما تشکر می‌کنم، اما ما خودمان برای خودمان تصمیم گیری می‌کنیم. برای دفاع از اسرائیل هر اقدامی را که لازم باشد، انجام خواهیم داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهاراتش منکر وضعیت فاجعه‌بار در غزه در نتیجه تداوم حملات و محاصره آن شد.

نتانیاهو همچنین در تلاش برای جلب رضایت شهرک نشینان معترض، اضافه کرد: کابینه امروز با برنامه‌ای برای بازسازی شهرک‌های مجاور نوار غزه موافقت خواهد کرد.

پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • سلاح معروف ایرانی این بار معادلات آفریقا را تغییر می‌دهد
  • تصمیماتمان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حق مشروع دفاعی بود
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند
  • جزئیات تازه از حمله ایران علیه اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور | سفیر سوئیس به جای وزارت خارجه به سپاه احضار شد!
  • جزئیات تازه از حمله ایران علیه اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور | سفیر سوئیس به جای وزارتخارجه به سپاه احضار شد!