Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: میانگین جذب دانش‌آموز از مدارس امین به حوزه علمیه ۲۱ برابر مدارس عادی است. ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه در تبلیغ با دو خطای بزرگ روبه رو هستیم، اظهار داشت: یکی از این خطاها منفک کردن حوزه‌های علمیه از عرصه تبلیغ است که به مانند یک دانشگاه عمل می‌کنیم و به‌نوعی ارتباط مردم را با حوزه‌ها قطع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه ادامه داد: وابسته کردن حوزه‌های علمیه به دولت از دیگر خطاهای بزرگ است و همه شاهد هستید که برای نهادی مثل آموزش‌ و پرورش که هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص می‌دهند کسی چیزی نمی‌گویند ولی برای حوزه علمیه که این مبالغ نیست چه جنجالی در کشور به پا کردند.

وی با بیان اینکه اولویت‌بندی در مخاطبان دنبال یکی از اصل‌هایی است که در معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه دنبال می‌کنیم افزود: با مشاهده مخاطبان می‌بینید که پیشکسوت‌ها و کهنسالان بیشتر میل به حضور در برنامه‌های حوزه دارند و به‌نوعی قشر جوانان را از دست دادیم، در صورتی که باید سرمایه‌گذاری ما روی جوانان کشور باشد.

نبوی با اشاره به اینکه 2500 مدرسه امین در کشور داریم، خاطرنشان کرد: میانگین جذب دانش‌آموز از مدارس امین به حوزه 21 برابر مدارس عادی است که نشان از موفقیت‌های بسیار چشمگیر در این مدارس است که دلیل بر این است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه ورود ناگهانی طلاب به عرصه تبلیغ را روشی نادرست خواند و گفت: ورود به عرصه تبلیغ با برنامه‌ریزی دقیق و به تدریج صورت گیرد تا طلبه در ابتدای راه از این کار خسته و درمانده نشود.

وی به برخی از فعالیت‌های معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: برگزاری طرح بینات، طرح تمسک، طرح هجرت، هسته‌های امربه‌معروف و نهی از منکر، نمونه فعالیت‌های معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه است.

نبوی با اشاره به فعالیت 150 مُبلغ در عرصه فضای مجازی در کشور، اظهار داشت: این دوستان به 11 زبان زنده دنیا در فضای اینترنت در حال فعالیت هستند و به‌نوعی در حال تغییر وضعیت هستیم.

انتهای پیام/

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت های مختلف اهتمام دارد.

احمد محمدی زاده با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می یابد و تلاش می شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • ۳۲ و ۲۷ سال؛ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال گذشته
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال اعلام شده است
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت