Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سیدمناف هاشمی عصر امروز در جلسه ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان با تأکید براینکه همه باید برای افزایش غنای جشن‌های یادبود انقلاب تلاش کنند، اظهار داشت: هر فردی متناسب با وظیفه و مسئولیتی که دارد باید تلاش کند تا نیمه پر لیوان و دستاوردهای متعدد انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف اصلی، استمرار مسیر انقلاب اسلامی است، افزود: این اقدام سبب علاقه‌مندی مردم به کشور و انقلابی که برای آن تلاش کردیم و خون‌های بسیاری دادیم، خواهد شد.

استاندار گلستان با تأکید بر نقش مردم در بزرگداشت انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تجربه‌های لازم برای بزرگداشت این روز در بین مسئولان وجود دارد اما همه باید به این مسئله توجه کنیم که چه اتفاقی در سال‌های گذشته رخ داده که مردم مشارکت و حضور کمتری در برگزاری جشن‌های دهه فجر دارند.

وی بیان داشت: شاید یکی از علت‌های این مسئله آن باشد که ما مسئولان، مردم را خیلی جدی نگرفته‌ایم و یا از آنها نخواستیم که در این‌گونه امور مشارکت داشته باشند.

هاشمی ادامه داد: وقتی اعتبارات دولتی و نشست‌ها و هماهنگی‌های دولتی زیاد اتفاق می‌افتد، این تصور به وجود می‌آید که دولت باید همه کارها را انجام دهد و مردم نادیده گرفته می‌شوند.

وی افزود: کمیته‌های 22 گانه برگزاری مراسمات دهه فجر باید دقت داشته باشند که علاوه بر پررنگ کردن نقش مردم، در ارائه برنامه‌ها خلاقیت و نوآوری داشته باشند.

استاندار گلستان گفت: مردم نشان دادند هر زمانی که کشور به آنان نیاز داشت مانند پیروزی انقلاب، جنگ هشت ساله، بحران‌ها و اغتشاشات همیشه در صحنه ها حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: اهمیت انقلاب اسلامی و تفاوت آن با جنبش‌های دیگر، فقط با گفتمان و سخنرانی نشان داده نمی‌شود بلکه باید با عمل در جامعه اتفاق بیفتد.

هاشمی اظهارداشت: هر کمیته تلاش کند چند کار جدید انجام دهد زیرا با این کار مردم جذب می‌شوند و وحدت و اتحادی که همه دنبال آن هستیم، بیشتر و تقویت می شود. علاوه براین مطالباتی که برای آن انقلاب کردیم و اکنون می‌خواهیم آنها را جشن بگیریم باید در کمیته‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد.

901

سیدمناف هاشمی دهه فجر گلستان استاندار ستاد گرامیداشت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،  سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت:

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب