Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@15:21:07 GMT

ادامه روزهای بحرانی رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۸۵۰۳

تیم فوتبال رئال مادرید شامگاه روز شنبه در ادامه هفته نوزدهم رقابتهای لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ویارئال بود و برابر این تیم شکست یک بر صفر را متحمل شد.

رئال مادرید در این بازی تلاش زیادی برای رسیدن به گل از خود به نمایش گذاشت. در نیمه نخست یک بار ضربه کاشته رونالدو به تیر دروازه اصابت کرد و در لحظات پایانی این نیمه نیز در حالت مشکوک به پنالتی گلر تیم ویارئال ضربه رونالدو را از فاصله نزدیک دفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نیمه دوم نیز فشار تیم رئال مادرید دو چندان شد و ویارئال با دفاع فشرده در پی بسته نگه داشتن دروازه خود بود. در دقیقه ۸۷ زیردریایی زرد یک ضد حمله برق آسا را ترتیب داد و به گلی ارزشمند دست یافت. پابلو فورنالس بعد از اینکه ناواس ضربه مهاجم ویارئال را دفع کرد در برگشت به زیبایی توپ را درون دروازه رئال مادرید جای داد.

شاگردان زیدان که اوضاع خوبی در این فصل ندارند با ۳۲ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماندند. ویارئال با ۳۱ امتیاز رده پنجم را در اختیار دارد.

تیم بارسلونا با یک بازی کمتر و ۴۸ امتیاز صدرنشین لالیگا است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند چلسی را در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبند، گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، گل‌هایی که زدیم، بسته نگه داشتن دروازه‌مان و به طور کلی چیزی که با هواداران‌مان تجربه کردیم، شب جادویی بود.

وی افزود: بازی را واقعاً خوب شروع کردیم، بسیار مصمم بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی هم روی دروازه چلسی خلق کردیم. در ادامه کمی نامنظم بودیم و یکی دو توپ را در مناطق خطرناک لو دادیم، موقعیت‌هایی که چلسی می‌تواند شما را تنبیه کند. در نیمه دوم اما منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در خط حمله همان تهدید همیشگی را داشتیم و بابت به ثمر رساندن پنج گل و بسته نگه داشتن دروازه مقابل این تیم، به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم.

آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از هواداران این تیم بابت ایجاد جو فوق‌العاده در دربی شب گذشته لندن، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: از این برد لذت می‌بریم، حالا کمی استراحت می‌کنیم و از چهارشنبه آماده‌سازی خود را برای بازی با تاتنهام آغاز خواهیم کرد.

آرسنال با این برد 77 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد، این در حالی است که لیورپول با 74 امتیاز و یک بازی کمتر جایگاه دوم را در اختیار  دارد و منچسترسیتی هم با 73 امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس