Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@20:50:40 GMT

تساوی ناامیدکننده السد با پورعلی‌گنجی

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۸۶۲۹

تساوی ناامیدکننده السد با پورعلی‌گنجی

در ادامه هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر یک دیدار برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: السد در حالیکه پورعلی گنجی را در ترکیب اصلی خود داشت با تساوی بدون گل برابر مهمانش المرخیه متوقف شد.

در ادامه هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر یک دیدار برگزار شد.

در این دیدار السد در ورزشگاه خانگی خود از المرخیه پذیرایی کرد که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار پورعلی گنجی ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت. السد با این تساوی که به دست آورد با ۲۸ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند تا اختلاف این تیم با الدحیل به چهار امتیاز افزایش پیدا کند.

اما در دیگر دیدار برگزار شده قطر تیم قعرنشین جدول رده‌بندی با شش گل در خانه خود برابر الدحیل تن به شکست داد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!

 تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

در اتفاقی باورنکردنی در این مسابقه گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد! شاگردان مارینوس اوزونیدیس در هر نیمه با لباس‌های متفاوتی به زمین رفتند. گل‌گهر در نیمه اول با لباس اصلی خود یعنی سرمه‌ای وارد زمین شد ولی نیمه دوم را با لباس سفید آغاز کرد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند