Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-20@14:40:27 GMT

بازگشت اسطوره 70 ساله +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۸۶۵۱

بازگشت اسطوره 70 ساله +عکس

 به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، لندروور 70 سالگی خود را با بازسازی اولین لندروور سری یک مدل 1948 جشن می‌گیرد. این خودرو که در واقع اولین نسخه پیش‌ تولید سری یک لندروور در سال 1948 بوده که بعدها به تولید این سری، ختم شد. این خودروی خاص، در نمایشگاه خودروی آمستردام در همان سال به نمایش گذاشته شد و از سال 1950 به بعد، از آن خبری نبود تا اینکه در سال 2016 در باغی در منطقه بیرمنگام پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لندروور از این فرصت استفاده کرده و شانس خود را امتحان می‌کند تا این خودروی کلاسیک ارزشمند را به مناسبت جشن 70 سالگی خود بازسازی کند. شرکت خودروسازی جگوار لندروور قصد دارد که این خودروی کلاسیک را که قسمت‌های زیادی از بدنه آن به دلیل رها شدن به حال خود، پوسیده شده است و حدود 63 سال از تولید آن می‌گذرد، بازسازی کند.

 

تیم هانیگ(مدیر بخش کلاسیک شرکت جگوار لندروور)، بیان کرد که این خودرو، یکی از ماندگارترین خودروهای تاریخ خودروسازی جهان است و برای آن جایگزینی وجود ندارد، چراکه اولین نسخه پیش تولید لندروور بوده است و بازسازی این خودرو در همین بخش انجام می‌شود تا هریک از قطعات خودرو، همانند سال 1948 بر روی خودرو نصب شود و تفاوتی بین نمونه بازسازی شده و اولیه نباشد.

 

 

شرکت لندروور بیان کرده که این خودروی کلاسیک را به تریم Huey مجهز خواهد کرد، این تریم دارای بدنه آلومینیومی ضخیم‌تر، شاسی گالوانیزه و اتاق با قابلیت برداشتن، است. همچنین لندروور بیان کرده که رنگ نهایی این خودروی بازسازی شده، سبز لیمویی خواهد بود.

 

 

شرکت لندروور، مالکان قبلی این خودرو را دعوت می‌کند تا مراحل بازسازی این خودرو را از نزدیک مشاهده کنند. پیش‌بینی می شود که بازسازی اولین لندروور تولید شده توسط این کارخانه، تا اواخر سال 2018 زمان نیاز داشته باشد، بنابراین در اواخر امسال، شاهد تردد این خودروی کلاسیک ارزشمند در خیابان‌ها هستیم.

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دختر فراری در خودروی سرقتی

پسر جوان که با تهدید یک دختر فراری را مجبور به همدستی در سرقت خودرو کرده بود در آخرین سرقت او را با پلیس تنها گذاشت و فرار کرد.

به گزارش مشرق، اوایل بهمن سال گذشته، سرقت یک خودروی پراید در یکی از خیابان‌های پایتخت به پلیس گزارش شد.

تحقیقات برای دستگیری سارق خودروی پراید در حالی ادامه داشت که کارآگاهان پلیس با شکایت‌های مشابه دیگری نیز مواجه شدند. همه خودروها پراید و پژو بودند و نیمه شب از کنار خیابان سرقت شده بودند. در حالی که بررسی‌ها ادامه داشت، مأموران گشت کلانتری به خودروی سمندی در یکی از خیابان‌های پایتخت مشکوک شدند.

با استعلام شماره پلاک خودرو، مشخص شد که خودرو سرقتی است و بدین ترتیب مأموران به راننده دستور ایست دادند. اما به محض توقف خودرو پسر جوانی از خودرو پیاده شد و فرار کرد و دختر جوانی که داخل خودرو بود بازداشت شد.

دختر جوان که ترسیده بود گفت: با آرش - متهم فراری- مدتی قبل در اینستاگرام آشنا شدم و وقتی فهمید عاشق رانندگی و شرکت در مسابقات رالی هستم از من خواست تا از مشهد به تهران بیایم تا مرا به مسابقات ببرد من هم از خانه فرار کردم و به تهران آمدم البته او مرا به مسابقات رالی و اتومبیل رانی نبرد، اما هر چند روز یکبار با یک خودروی جدید دنبالم می‌آمد و در شهر دور دور می‌کردیم می‌گفت در نمایشگاه خودرو کار می‌کنم.

اما بعد متوجه شدم او سارق است و از من هم خواست که با او برای سرقت خودرو برویم. می‌گفت چون دست فرمانت خوب است رانندگی خودروهای سرقتی را تو به عهده بگیر چون پلیس کمتر به یک زن شک می‌کند. ابتدا مخالفت کردم اما مرا تهدید به قتل کرد. به ناچار همراه او شدم اما در آخرین سرقت مرا رها و به تنهایی فرار کرد.

در ادامه تحقیقات خانواده دختر جوان که ناپدید شدن او را به پلیس مشهد گزارش کرده بودند شناسایی شدند و بازپرس دادسرای ویژه سرقت دستور بازداشت متهم فراری را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • جایگزینی ۲ هزار خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده
  • واگذاری ۱۰ هزار خودروی برقی به ناوگان عمومی
  • ثبت جریمه برای خودروی صفر کیلومتر هنگام حمل با تریلی + تصویر
  • بازداشت دختر فراری در خودروی سرقتی
  • ترخیص ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • صحت سنجی ادعای وجود ۵۰ هزار خودروی خارجی در گمرکات کشور
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس