Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آمار جرایم ناشی از نفرت که به پلیس گزارش شده است به ویژه در ماه های ژوئن، جولای و آگوست 2017 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، رشد زیادی داشته به طوری که تنها در ماه جولای بیش از ۷۰ مورد از این نوع جرایم به پلیس گزارش شده است.
 
بر اساس آمار پلیس انگلیس، طی ۷ ماه از آوریل تا نوامبر سال ۲۰۱۷میلادی، ۴۴۴ مورد جرم ناشی از نفرت گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بیشترین آمار جرایم ناشی از نفرت در شرق انگلیس مربوط به شهر نورویچ (Norwich) و مناطق گریت مورث (Great Yarmouth) و کینگز لین (Kings Lynn) است.
 
بر اساس آمار، جرایم اسلام ستیزانه پس از حادثه تروریستی لندن و منچستر افزایش مضاعفی یافته است.
 
در ماه نوامبر پلیس نورفک طرح جدیدی را برای گزارش جرایم ناشی از نفرت تحت عنوان «نفرت در نورفک را متوقف کنید» ارائه کرد.
 
جولی  اینز (Julie Inns)، مدیر تنوع و برابری پلیس نورفک در این باره گفت: ما می دانیم بسیاری از جرایم ناشی از نفرت به پلیس گزارش نمی‌شوند، به همین دلیل همواره مردم را تشویق می‌کنیم این گونه حوادث را گزارش داده و در این باره با پلیس همکاری کنند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، قبرستان سفید چاه، اولین قبرستان مسلمانان در ایران است. با قدمتی که به دوره تیموریان بازمی‌گردد، مردم محلی بر این باورند که جسد مردگان پس از دفن در این گورستان، دچار پوسیدگی و تباهی نمی‌شود؛ باوری که طبق تحقیقات تا اندازه‌ای درست بوده است.

از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آن‌ها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پژوهشکده‌های مختلف خاک‌شناسی، خاک این قبرستان دارای آهک بسیار است و اجساد در این‌گونه خاک‌ها با زمانی طولانی‌تر نسبت به باقی انواع خاک تجزیه می‌شوند. علت نام‌گذاری این قبرستان نیز به‌دلیل خاک سفیدش است که به میزان بالای آهک آن برمی‌گردد.

به گزارش کجارو، در قبرستان سفید چاه سنگ مزارها محرابی و صندوقی هستند که هر دو شکل در ایران پیشینه معماری‌ دارند.

برای دسترسی با خودروی شخصی، راهی شهرستان گلوگاه شوید و تا انتهای کمربندی غربی را بروید. از آنجا وارد مسیر روستای نیالا شوید. با عبور از روستای نیالا، دوراهی کیاسر و چاه سفید را خواهید دید. در این نقطه، سمت چاه سفید بپیچید. در ابتدای روستا، قبرستان واقع شده است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901420

دیگر خبرها

  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • نخستین واکنش دانشگاه کلمبیا به یورش پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید