Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:56:47 GMT

سازمان بسیج مستضعفین هم به پویش خبرخوب پیوست

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۹۷۹۷

سازمان بسیج مستضعفین هم به پویش خبرخوب پیوست

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، پویش خبر خوب با هدف گفتمان‌سازی و ترویج اخبار امیدوارکننده از روز پنج‌شنبه آغاز به کار کرده است و بعد از همایش روز 26 دی ماه به صورت عملیاتی به مرحله اجرا می‌رسد.

در این همایش بسیاری از نهادهای اجرایی و علمی و تحقیقاتی همچنین تعدادی از رسانه‌های سراسری با پیوستن به پویش خبر خوب در ترویج این اصل مهم رسانه‌ای همکاری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضاپورذهبی بعدازظهر چهارشنبه در پویش دست‌های مهربان که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و اموال تملیکی در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: این پویش بیانگر احسان، انفاق و توجه به محرومان است.

وی با بیان اینکه ادارات ظرفیت‌های مؤثری برای کاهش فقر جامعه دارند، افزود: همه ادارات باید در این راستا گام بدارند و کمک به نیازمند را مختص ادارات خاصی ندانند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان کرد: ۵۵ هزار کارمند در استان کردستان داریم که اگر کارکنان ماهانه رقمی خیلی ناچیز را برای کمک به نیازمندان قرار دهد می‌توان شاهد افزایش پویش‌های مهربانی و اینگونه کارهای نیک شد.

حجت الاسلام پورذهبی توجه به مؤمنین را جزئی از دین و تدین مسلمانان دانست و بیان کرد: باید همواره در فکر مؤمنین باشیم و تلاش‌های خیرخواهانه را افزایش دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی سازمان اموال تملیکی در راستای تکلیف اجتماعی و به منظور محرومیت‌زدایی اقدام به تهیه بسته‌های پوشاک برای خانواده‌های نیازمند کرد.

حجت الاسلام برومند رازیانی بیان کرد: ۵۰۰ بسته پوشاک و کفش و لوازم التحریر برای خانواده‌های نیازمند تدارک دیده شده که با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و با کمک شبکه‌های مردمی به نیازمندان تحویل داده می‌شود.

وی از همکاری سازمان اموال تملیکی کشور و استان در راستای اجرای پویش دست‌های مهربان تقدیر کرد.

کد خبر 6094330

دیگر خبرها

  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی