Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@22:48:37 GMT

دو پرسپولیسی در راه ایسلند

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۰۲۶۴

دو پرسپولیسی در راه ایسلند

حسین عبدی دو سال پیش تیم «ب» پرسپولیس را تشکیل داد تا این تیم پشتوانه‌ای باشد برای تیم اصلی سرخپوشان اما اختلافی که بین او و طاهری پیش آمد باعث شد مدیریت وقت باشگاه پرسپولییس این تیم را منحل کند.

عبدی خیلی تلاش کرد بازیکنان این تیم که از بین بیش از هزار بازیکن انتخاب شده بودند، سرگردان نشوند. از این رو هر هفته نفرات تیم تحت هدایتش را دور هم جمع کرده و برای آنها تمرین و اردو می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی حتی برخی از این بازیکنان را هم به مربیان لیگ برتری معرفی کرد.

ضمن اینکه عبدی در ابتدای این فصل شهاب زاهدی بازیکن پرسپولیس را هم که خودش به بزرگسالان این باشگاه آورده بود به تیمی در لیگ برتر ایسلند فرستاد. انتقالی که با درخشش این بازیکن همراه شد و باعث شد مدیران این باشگاه نیز از حضور بازیکنان ایرانی در تیم‌شان شدیدا استقبال کنند.

عبدی اخیر تیم «ب» پرسپولیس را به ترکیه برد تا ضمن انجام یکی دو بازی دوستانه، مربیان تیم شهاب زاهدی نظاره‌گر عملکرد بازیکنان این تیم باشند.

دو بازیکن تیم «ب» پرسپولیس توانستند در اردوی ترکیه نظر مثبت سرمربی تیم ایسلندی را جلب کرده و به زودی نیز راهی این کشور خواهند شد.

این اتفاق در حالی قرار است رخ دهد که پرسپولیس از هیچ یک از نفرات تیم عبدی بهره‌ای نبرد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند

 به گزارش تابناک، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه ۵۰ با اخراج سروش رفیعی ۱۰ نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد ۵۶ امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش برد‌های قبلی این تیم خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • عکس‌| پایان مصدومیت طولانی‌مدت یک پرسپولیسی
  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • اقدام علیه اوسمار و نکونام/ خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند