Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی ترامپ نمی‌تواند به شکل رسمی عدم پایبندی ایران به برجام را اعلام کند.

به گزارش مشرق، محمدجواد جمالی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در  واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر تشدید تحریم‌ها علیه ایران، گفت: آمریکایی‌ها  تاکنون بارها اقدام به نقض برجام کرده‌اند و در راستای بدعهدی در اجرای این توافقنامه بین المللی کاری نیست که انجام نداده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت آمریکا علاوه بر اینکه همواره سعی در عدم اجرای تعهدات خود در برجام را داشته،‌ مدام در تلاش است تا با تهدید شرکت‌های اغلب اروپایی این شرکت‌ها را نسبت به داشتن روابط تجاری با کشورمان دلسرد کند. همچنین دولت آمریکا در برهه‌های مختلف پس از امضای توافقنامه برجام به دلایل واهی همچون نقض حقوق بشر برخی از نهادها و شخصیت‌های ایرانی را به لیست بلند بالای تحریم‌های خود اضافه کرده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا گفت: به نظر می‌رسد که دولتمردان آمریکا در تلاش‌اند تا با بزرگ جلوه دادن ناآرامی‌های ایران  کمی از جو بین المللی که به دلیل عدم پایبندی آنها به مفاد برجام ایجاد شده بکاهند. بنابراین تحریم‌های جدید آنها از  جمله تحریم مسئولان قضایی کشور نیز در همین راستا قابل تحلیل خواهد بود و آمریکا قدرت این را ندارد که  در عمل عدم پایبندی ایران به برجام را به شکل رسمی اعلام کند.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عرب‌ها با دیدن نیسان طلایی ایرانی (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاقیت عجیب راننده نیسان آبی (فیلم) ابتکار یک ایرانی ؛ تبدیل نیسان آبی به تریلی (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • واکنش عرب‌ها با دیدن نیسان طلایی ایرانی (فیلم)
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق