Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه عملیات تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ در حال انتقال به درون نفتکش سانچی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، گروه عملیات تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛  مدتی پیش به محل حادثه رسیده و به آتش خوار چینی منتقل شدند تا از این طریق به نفتکش سانچی منتقل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش کارشناسان، اوضاع جوی در روزهای گذشته مانع از کار میشد و وزش باد به ۳۷ گره دریایی و حدودا به ۶۰ کیلومتر در ساعت می رسید که این موضوع باعث ایجاد موج های با ارتفاع بلند می شد اما امروز بر اساس گفته ها، اوضاع جوی آرام تر است.

نفتکش ایرانی حامل ۱۳۶ هزار تن میعانات گازی صادراتی ایران به کره جنوبی عصر شانزدهم دی ماه پس از برخورد کشتی فله بر هنگ کنگی به نام «کریستال» با آن، دچار آتش سوزی شد.

۳۲سرنشین این نفتکش که شامل ۳۰ ایرانی و ۲ بنگلادشی است در این حادثه گرفتار شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سفیر ایران از نیروی دریایی پاکستان

رضا امیری مقدم، سفیر ایران در اسلام آباد گفت: من از نیروی دریایی پاکستان برای پاسخ به درخواست کمک قایق ماهیگیری ایرانی که در آب‌های بین المللی در آتش سوخت، قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: ایران و پاکستان در زمینه امداد و نجات و کمک‌های بشردوستانه چه در خشکی و چه در آب همکاری نزدیک و حمایت متقابل دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت
  • ۶ کشته در حمله به یک پایگاه نیروی دریایی پاکستان
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ شهباز شریف بیانیه داد
  • قدردانی سفیر ایران از نیروی دریایی پاکستان
  • الحاق شناورهای لازم در دستورکار نیروی دریایی ارتش
  • مهمترین اتفاقات در عرصه ررم دریایی نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ + جزئیات
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: الحاق شناورهای لازم را در دستورکار است