Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@11:53:40 GMT

دفاع هشت ساله يک دانشگاه و ارزش ديني است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۰۴۰۳

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن عليدادي‌سليماني، امام جمعه کرمان دیروز یکشنبه، 23 دی در نخستين نشست برنامه‌ريزي کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهيد استان کرمان از دنياي قبل از اسلام و برتري‌هاي آنان گفت و گفتهنگامي که اسلام ظهور کرد، تمام درجه‌بندي ارزش‌هاي روز جهان را به‌ هم زد و تنها به سه گروه نسبت به بقيه برتري داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: نخستين برتري‌ تقوا و خداپرستي است، هر کس تقواي بيشتري داشته باشد در پيشگاه خداوند، عزيز است، دومين آن‌ها علم و سوادآموزي و سومين موضوع نيز جهاد و مبارزه در راه خداوند است، کساني که در ميدان‌هاي سخت جنگ حضور مي‌يابند و جان خود را فدا مي‌کنند با کساني که در کمال امنيت و آسايش زندگي مي‌کنند، مساوي نيستند.
حجت‌الاسلام عليدادي‌سليماني با بيان اينکه کنگره شهدا بخش سوم را پررنگ‌تر مي‌کند، تصريح کرد: هدف از برگزاري کنگره بزرگداشت شهدا الگو‌سازي است تا نشان دهد، کساني که با شرايط طاقت‌فرسا مبارزه کردند در ميدان‌هاي سخت حضور يافتند و از مرزهاي کشور دفاع کردند با کساني که نرفتند، مساوي نيستند، دفاع مقدس يک دانشگاه و ارزش ديني است.
وي تأکيد کرد: ما در کشور، دفاع هشت ساله را يک دانشگاه و ارزش ديني و شهدا را نيز عزيز‌ترين و عظيم‌ترين افراد در پيشگاه خدا و نيز الگو مي‌دانيم، اين کنگره‌ها در تلاش هستند تا اين موارد را بشناسانند، هر چه يادواره‌ها و کنگره‌ها واقعي‌تر و بهتر برگزار شوند، دستاورد مهم‌تر و بهتري را مي‌توانيم براي نسل‌هاي بعد از خود داشته باشيم.
يادآور مي‌شود، نخستين نشست برنامه‌ريزي کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهيد استان کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله و به رياست استاندار کرمان در سالن پيامبر اعظم استانداري برگزار شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

دیگر خبرها

  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان