Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که همه از پرونده امیرحسین صادقی در کنفدارسیون فوتبال آسیا صحبت می کنند پرونده شکایت یک بازیکن دیگر برای استقلال دردسر آفرین شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عباس محمدرضایی بازیکنی ۴ سال پیش مدتی کوتاهی در استقلال حضور داشت و در ۱۲ بازی برای این تیم به میدان رفت، یکی دیگر از شاکیان استقلال است که پرونده اش در کمیته انضباطی کنفدارسیون فوتبال آسیا بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل حقوقی محمد رضایی درباره شکایت این بازیکن به AFC گفته است:

طبق دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها از جمله استقلال باید تا ۳ ژانویه شکایت هایی که از آنها به AFC می رسد را تسویه کنند اما متاسفانه باشگاه استقلال تا به امروز طلب محمد رضایی و امیر حسین صادقی را پرداخت نکرده و حتی در این باره مدارکی را بابت تسویه حساب با این بازیکن به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه نکرده است.طلب عباس محمدرضایی از استقلال مبلغ ۱۲۶ میلیون تومان است که ۲۶ میلیون آن مالیات است و باید بگویم موکل من به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش اکنون ممنوع الخروج است و در این راستا بهتر است مسئولان استقلال فکری به حال این موضوع داشته باشند و اجازه ندهند کار به جایی کشیده شود که مجبور باشیم از طریق خارجی ها اقدام کنیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت