Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@20:24:03 GMT

طارمی: حاضرم فقط یک میلیون دلار بپردازم!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۱۳۰۹

مهدی طارمی بدون خداحافظی با پرسپولیسی‌ها به قطر سفر کرد.

به گزارش شریان نیوز،روزنامه خبرورزشی نوشت: مهدی طارمی بدون خداحافظی با پرسپولیسی‌ها به قطر سفر کرد.


عکسی هم که از وسلی اشنایدر ستاره هلندی و مهدی طارمی به همراه مدیران باشگاه الغرافه منتشر شد همه را به این یقین رساند که کار تمام شده است. باشگاه پرسپولیس بی‌میل نبود حالا که طارمی پایش را در یک کفش کرده و قصد جدایی دارد درآمدزایی کند و پولی به جیب بزند اما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..
ناگهان خبر رسید مذاکرات مهدی طارمی با الغرافه قطر به مشکل خورده است. زمزمه‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه طارمی پشیمان شده و قصد دارد به پرسپولیس بازگردد در حالی که اصل ماجرا چیز دیگری بود. مهاجم ملی‌پوش ایرانی در مذاکراتش با مدیران الغرافه در یک مورد به مشکل خورد؛ طارمی مشکلی با عقد قرارداد یک سال و نیمه ندارد اما خواسته است بندی در قراردادش گنجانده شود که در صورت رسیدن پیشنهاد اروپایی بعد از جام جهانی روسیه بتواند از تیم قطری جدا شود و برود. مدیران الغرافه قطر مشکلی با این موضوع ندارند ولی شرط پرداخت دو میلیون دلار پول نقد را وسط گذاشته‌اند! مبلغی که کمتر تیم اروپایی حاضر است برای یک فوتبالیست آسیایی بپردازد.
شنیدیم پس از کش و قوس‌های فراوان مهدی طارمی حاضر شد برای جدایی و رفتن به تیم اروپایی پس از جام جهانی روسیه مبلغ یک میلیون دلار بپردازد و در نهایت با تیم قطری به توافق رسید.

برانکو: طارمی چاق شده، او را نمی‌خواهم!
دیروز و در پی انتشار اخباری مبنی بر عدم توافق مهدی طارمی با باشگاه الغرافه قطر زمزمه‌هایی شنیده شد مبنی بر اینکه این مهاجم ملی‌پوش به زودی به تمرینات پرسپولیس برمی‌گردد و تا پایان فصل در این تیم پرطرفدار توپ خواهد زد. این در حالی بود که برانکو به شدت با این موضوع مخالفت کرد. شنیدیم مرد کروات به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته است: «مهدی طارمی خوب تمرین نکرده و چاق شده است. حداقل یک ماه زمان می‌برد که او کیلوهای اضافی را آب کند و به همین خاطر طارمی را نمی‌خواهم. به فکر بازگشت او نباشید!»

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو باستونی تایید کرد که بازیکنان اینتر می‌ترسیدند که نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر باشند، اما خریدهای جدید عالی بوده‌اند و توانستند قدرت بیشتری به این تیم بدهند.

باستونی یک روز پس از قهرمانی اینتر در سری A مصاحبه‌ای با ایل جورناله انجام داده است. این ملی پوش ایتالیایی در فصل جاری یکی از بازیکنان کلیدی سیمونه اینزاگی بود.

باستونی در مورد اهمیت بازیکنانی ایتالیایی در اینتر گفت:"همیشه گفته‌ام که ما یک گروه قوی ایتالیایی در تیم داریم. این مهم است چون در سری A تفاوت ایجاد می‌کند. شما باید لیگی را که در آن بازی می‌کنید، بشناسید و DNA مطابق با آن لیگ را داشته باشید."

اینزاگی دوشنبه شب گفت که هیچ یک از بازیکنانش از تمرین سنگین ضربات ایستگاهی در هوای بارانی روز بازی مقابل میلان گلایه نکردند. باستونی تایید کرد:"صبح قبل از بازی، ما یک ساعت را زیر باران گذراندیم تا ضربات ایستگاهی را تمرین کنیم. این کار فصل ما را به خوبی نشان می‌دهد. ما به جزئیات توجه کردیم و هیچ چیز را آسان نگرفتیم. از اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شدیم چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم و نمی‌خواستیم آن‌ها را تکرار کنیم. این نقطه قوت ما بود."

اینتر در تابستان گذشته تغییرات زیادی داشت و بازیکنانی مانند آندره اونانا، میلان اشکرینیار، مارسلو بروزوویچ و روملو لوکاکو جدا شدند. باستونی تایید کرد که می‌ترسیده اینتر ضعیف‌تر از فصل قبل باشد:"بله، 12 بازیکن رفته بودند و می‌ترسیدیم ضعیف شده باشیم، چون بازیکنان جدید را به خوبی نمی‌شناختیم. برعکس، بازیکنان جدید نه تنها استعداد داشتند، بلکه میل زیادی برای بازی کردن در اینتر داشتند. ما در مورد استعداد آن‌ها مطمئن بودیم. اکنون می‌توانم بگویم که همه آن‌ها بچه‌های فوق العاده‌ای هستند، چه در داخل و چه خارج از زمین. هماهنگی باورنکردنی بین بازیکنان جدید و قدیمی وجود دارد."

آیا کسب بیستمین اسکودتو در دربی مقابل میلان یک اتفاق بزرگ بود؟ باستونی پاسخ داد:"البته که اینطور بود. باشگاه، ما بازیکنان و علاوه بر این، هواداران چنین چیزی را می‌خواستند. هواداران فوق العاده بودند و همیشه از ما حمایت کردند. ششمین دربی متوالی را بردیم. این مانند صفحه‌ای است که برای همیشه در تاریخ اینتر خواهد ماند. قهرمانی‌ با اینتر بسیار معنی دارد. ما در چند سال گذشته فداکاری‌های زیادی کرده‌ایم. حالا، من به صورت این افراد نگاه می‌کنم و احساس می‌کنم آن‌ها خانواده دوم من هستند.  برای این خانواده حاضرم خودم را در دل آتش قرار دهم و هر کار خطرناکی انجام دهم."

دیگر خبرها

  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج