Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اعتراض‌های گسترده شکل گرفته طی روزهای قبل در مورد نابرابری درآمد بازیگران مرد و زن اصلی یک فیلم، بازیگر مرد درآمد بسیار بالاتر خود را وفق حمایت از زنان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، بعد از اینکه بحث بزرگی سر مساله تفاوت درآمد بین مارک والبرگ و همبازی‌اش میشل ویلیامز در فیلم «همه پول‌های دنیا» به خاطر فیلمبرداری دوباره اورژانسی بعضی از صحنه‌های این فیلم شکل گرفت، والبرگ و شرکت نمایندگی بازیگران حامی او اعلام کردند که روی هم رفته ۲ میلیون دلار به صندوق حمایت قانونی «وقت تمام است» که اخیرا تاسیس شده، اهدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والبرگ در بیانیه‌ای که در اکانت‌هایش در فضاهای مجازی هم منتشر شد، گفت: طی چند روز اخیر مزد من برای فیلمبرداری دوباره صحنه‌های «همه پول‌های دنیا» تبدیل به یک موضوع مهم شده است. من ۱۰۰ درصد از نبرد برای درآمد منصفانه حمایت می‌کنم و بنابراین ۱.۵ میلیون دلار درآمدم از این فیلم را به نام میشل ویلیامز به صندوق دفاع قانونی «وقت تمام است» اهدا می‌کنم.

طی هفته گذشته، گزارش‌های بسیاری در مورد تفاوت درآمد فاحش بین والبرگ و همبازی زن وی منتشر شد که بر پایه آن‌ها ویلیامز چیزی حدود هزار دلار (۸۰ دلار در روز) برای تمام فیلمبرداری‌های دوباره «همه پول‌های دنیا»‌ دریافت کرد، اما والبرگ ۱.۵ میلیون دلار اضافه گرفت.

علاوه بر برگشت این ۱.۵ میلیون دلار به صندوق تازه تاسیسی که توسط هالیوودی‌ها به منظور دفاع از حقوق زنان در مقابل آزار و سوءاستفاده جنسی در محیط کار به وجود آمده، کمپانی دبلیوام‌ای که نماینده هالیوودی والبرگ است هم اعلام کرده ۵۰۰ هزار دلار دیگر به این مبلغ اضافه می‌کند.

این کمپانی در بیانیه‌ای اعلام کرد: مکالمه فعلی یادآوری برای آن دسته از ماست که در موقعیتی تاثیرگذار قرار داریم و به ما می‌گوید مسئولیتی برای تغییر دادن نابرابری‌ها داریم، از جمله نابرابری در زمینه حقوق پرداختی.

فیلم «همه پول‌های دنیا» به این دلیل نیازمند فیلمبرداری دوباره فوری برخی از صحنه‌هایش شد که کوین اسپیسی نقش اول آن را ایفا ‌کرده بود، اما بعد از آشکار شدن اتهام‌های بسیار جنسی وارد شده علیه او، کریستوفر پلامر جایگزین او در این فیلم شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از اُ ژوگو؛ مارک لوئیس مونسترو در حالی که برای حضور در رقابت‌های کلن به آلمان سفر کرده بود جان خود را از دست داد.

اطلاعات دقیقی در این مورد در دست نیست، اما همسر وی این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده است.

همسر این ورزشکار نوشت: مارک لوئیس در کلن درگذشت او عاشق کارش و در بهشت خود بود و کاری را که دوست داشت انجام می‌داد او مرد بسیار خوبی بود و هرگز به کسی آسیبی نرسانده بود.

جزئیات دیگری از دلیل مرگ وی در دست نیست.

دیگر خبرها

  • شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید
  • پافشاری بانک مرکزی بر اجرای سیاست‌های غلط/ صندوق تثبیت ارزی با دلار ۳ نرخی کارایی ندارد
  • خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • حضور متفاوت زنان پلیس در مراسم رژه ارتش | تصاویر
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی