Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@23:46:32 GMT

افتتاح۳طرح عمرانی در شهرستان بشاگرد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۱۸۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، در پی سفر سردار ترابی در شهرستان بشاگرد  ۳ طرح عمرانی با اعتبار یک میلیارد وهفتصدوپنجاه میلیون ریال با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 این طرح ها شامل مسجد شهرک امام خمینی(ره) سردشت و دو باب خانه عالم در روستاهای شه بابک ودرالوی می باشند که همگی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بشاگرد به اتمام رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ محمود سلیمانی فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگاراظهار کرد: برای ساخت مسجدشهرک امام خمینی سردشت و دو باب خانه عالم در روستاهای شه بابک ودرالوی اعتبار یک میلیارد وهفتصدوپنجاه میلیون ریال به بهره برداری رسید. 

وی افزود: مسجد شهرک امام خمینی با زیر بنای 180متر مربع با کل هزینه هفتصد وپنجاه میلیون ریال بوده که توسط سپاه و با مشارکت مردم منطقه صورت گرفته است.

 فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد بیان نمود:۲باب خانه عالم در بخش مرکزی شهرستان بشاگرد که یکی در روستای شه بابک با زیر بنای 90مترمربع با کل هزینه 500میلیون ریال ودیگری در روستای درالوی با زیر بنای 80متر مربع باکل هزینه500میلیون ریال هزینه در بر داشته که  توسط سپاه و مشارکت مردمی تأمین اعتبار و افتتاح گردید.

سلیمانی افزود: اردوهای جهادی از ابتکارات بسیار خوب و اثرگذار بسیج در حوزه خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌منت به محرومان و مستضعفان و همچنین آباد کردن مناطق محروم درکشور است که به لطف خداوند منان در بشاگرد  نیز با همکاری و مشارکت مردم  پا گرفته و هر روز با قوت و قدرت بیشتری به راه خود ادامه می‌دهد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ذوالفقاری بعد از ظهر جمعه در دیدار با مدیرکل حج و زیارت استان سمنان به میزبانی دفتر وی بیان کرد: حجاج نیک‌اندیش بیت الله الحرام استان در اقدامی زیبا و خداپسندانه به کمک یک خانواده نیازمند در سمنان می‌آیند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ حاجی استان سمنان برای یک خانواده با دو یتیم یک خانه می‌سازند، افزود: هزینه احداث یک واحد مسکونی برای دو یتیم ساکن یکی از نقاط استان تقبل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: بیش از سه هزار یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و خدماتی مانند تأمین کمک هزینه تحصیلی، درمانی، معیشت با کمک خیران به آنها داده می‌شود.

قدرت الله چتری مدیرکل حج و زیارت استان سمنان نیز در این نشست بیان کرد: یک هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۹ کاروان در حج امسال حضور دارند.

چتری با بیان اینکه تصمیم ساخت خانه برای دو کودک یتیم در استان به صورت خودجوش توسط حجاج بیت الله الحرام استان گرفته شد، افزود: حجاج استان سمنان با این اقدام یک خانواده را صاحب خانه خواهند کرد.

وی از پرداخت هزینه ساختن یک واحد مسکونی برای دو یتیم توسط حجاج استان سمنان خبر داد و افزود: این اقدام زیبا جریان ساز حرکتی نیک اندیشانه خواهد شد.

کد خبر 6095915

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • مشارکت ۹ هزار دانش آموز دارابی در «چهارشنبه‌های امام رضایی»
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران