Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@23:16:35 GMT

پاسخ بعیدی نژاد به منتقدان برجام

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۱۸۹۰

سفیر ایران در انگلیس در پیامی توییتری به برخی انتقادهای بی پایه مخالفان برجام انتقاد کرد. ناطقان: حمید بعیدی‌نژاد  در صفحه توییترش نوشت: مخالفان برجام با وجود هزاران بار توضیح دو واقعیت مسلم  را تحریف می‌کنند:
۱.در حالی که هیچ بخشی از صنعت هسته‌ای متوقف یا تعطیل نشده، می‌گویند صنعت هسته ای تعطیل است.
۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که چارچوب برجام ممنوعیت تحریم های مرتبط هسته ای بوده مصر هستند که برجام تمام تحریم‌ها را ممنوع کرده است.
منبع: ایسنا برچسب ها: حمید بعیدی‌نژاد ، برجام ، صنعت هسته ای

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد

استاندار کردستان گفت: پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد که افتخاری بزرگ و ناشی از برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم_ در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در همه دوران‌های پرتلاطم، هدایت جامعه را با نگاه تیزبینشان برعهده داشتند و از طریق تکیه بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور، امروز یکی از بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا هستیم.

وی افزود: به تازگی تنها از بابت تنبیه و بازدارندگی، گوشه‌ای از توانمندی ایران توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما در سوریه به نمایش گذاشته شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه این نظام بر پایه اسلام بنا نهاده شده است، ادامه داد: نظام اسلامی بر اساس فرامین رهبر حکیم و پیامبر گونه، امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می‌کند.

زارعی‌کوشا تاکید کرد: این پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد که افتخاری بزرگ و ناشی از برکت خون شهداست.

وی اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط و سادگی را از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز همه این ویژگی‌های که وجه تمایز ارتش کشورمان با دیگر ارتش‌های جهان است، مایه سربلندی کشور و ملت ماست.

استاندار کردستان افزود: ولایی بودن به معنای فرمانبری از فرمان رهبری است که در جایگاه نیابت ولی عصر ایستاده و با درایت نیروهای مسلح را مدیریت می‌کند.

کد خبر 745381

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • هیچ رفتاری را که سبب خدشه به تعامل ما با آژانس شود نمی‌پذیریم/ مدیرکل بین برجام و پامان تفکیک قائل شود
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس
  • پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد
  • (تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟