Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرسدس آخرین نسخه سامانه اطلاعات و سرگرمی کلاس A خود را در نمایشگاه مصرف کنندگان الکتریکی در معرض دید عموم قرار داده است. سامانه‌ای جدیدی که قابلیت آموزش و یادگیری دارد و کاربران قادرند مانند یک دوست با آن صحبت کرده و ارتباط برقرار کنند.

به جای استفاده از دکمه‌های معمولی، MBUX از تلفیق دو صفحه نمایش، اتکا بر تاچپد و دکمه‌های حساس لمسی به ویژه روی فرمان ساخته شده است

به گزارش گروه خودروی عصر ایران ، سامانه جدید اطلاعات و سرگرمی مرسدس بنز کلاس A فاز جدیدی در تحولات این شرکت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسای این شرکت آلمانی نیز پیشتر وعده داده بودند که این خودرو با نگرشی متفاوت در فضای داخلی ساخته و ارائه خواهد شد.

این سیستم جدید از تلفیق دو نمایشگر بزرگ در ابعاد مختلف (در مدل‌های مختلف) ساخته شده که جایگزین طیف وسیعی از مقیاس‌سنجهای سنتی شده‌اند

استفاده از یک هوش مصنوعی  در هسته داخلی این خودرو، باعث شده تا تمامی فرآیندهای خودرو با استفاده از سامانه صوتی یا لمس صفحات نمایشگر پیش رود. در مدل‌های مختلف کلاس A شاهد صفحات 7 اینچی، 10.25 اینچی یا دو نسخه 10.25 اینچی هستیم. صفحات نمایشگر کیفیت بسیار خوبی داشته و تصاویر شفاف با حساسیت لمسی بالا ارائه می‌‌دهند.

این نمایشگرهای مدرن طیف وسیعی از کارایی‌ها را برای خودرو رقم می‌زنند

خودرو آنقدر هوشمند از آب درآمده که در صورت خرابی خودرو، گیرکردن در برف یا محیطی نامساعد و یا تصادف پیامک به سازمان‌های مربوطه ارسال کرده و موقعیت خودرو و کاربر خود را اعلام می‌کند.

نمایشگر سمت راست خودرو معمولا دسترسی‌های بسیار سریع به سامانه‌های ارتباطی، سامانه ناوبری و منوی موبایل را فراهم می‌آورد

مرسدسی‌ها ادعا می‌کنند سامانه فرمان‌پذیری صوتی با یک کلام دوستانه مانند "سلام مرسدس"  فعال خواهد شد. این سامانه که MBUX نام دارد، به منظور کاربردی‌تر کردن فناوری در زندگی خودرویی مردم طراحی شده است. اگر شما در خودرو سرد بودن محیط را اعلام کنید، خودرو هوایی مطبوع را برایتان فراهم می‌آورد و نیازی نیست تا به خودرو دمایی مشخص را اعلام کنید.

تنها با گفتن کلمه "سلام مرسدس" بسیاری از تنظیمات درون کابین مانند مانند دما تنظیم شده و خودرو اطلاعات محیطی زیادی از آب و هوا یا ترافیک به شما منتقل میکند.

تمام تلاش مرسدس سوق دادن مردم به سمت خودروهاییست که استفاده از فناوری آن به ساده‌ترین شکل ممکن باشد. از طرفی این فناوری‌ها در موثرترین و ساده‌ترین اشکال به راحتی رانندگی و حتی زندگی مردم کمک کنند.

 

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین