Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان رزن گفت:برای تکمیل پروژهای نیمه تمام رزن به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است. ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رزن فتحعلی حسینی شامگاه شنبه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رزن از بهرهبرداری بیش از 55پروژه عمرانی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر در شهرستان رزن خبرداد و اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 30میلیارد تومان به بهرهبرداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیش از 96درصد اراضی کشاورزی شهرستان رزن تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار گرفته است.

حسینی گفت:در بحث آب شرب نیز میانگین بهرمندی کشوری 75درصد، استان 72درصد و بیش از 77درصد مردم شهرستان رزن از آب شرب بهداشتی پایدار بهرمند هستند.

حسینی افزود: با تلاش نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی درمانگاه تامین اجتماعی رزن و دانشکده مدیریت حسابداری در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه انصافا اقداماتی که در سطح کشور، استان و شهرستان در راستای عمران و آبادانی انجام شده قابل مقایسه با هیچ دورهای نیست، گفت:در بحث بهسازی ما چیزی قبل از انقلاب نداشتیم اما امروز این میزان در استان 47درصد و رزن 52 درصد و در بحث مقاومسازی شهرستان رزن بیش از 90درصد مساکن خود را مقامسازی کرده است.

حسینی گفت: همچنین شهرستان رزن در بحث پوشش اینترنت رتبه اول استان را دارد.

فرماندار رزن با بیان اینکه خدمات زیربنایی زیادی در استان کشور و شهرستان انجام شده است که نمی توان با قبل از انقلاب مقایسه کرد، گفت: برخی تبعیضها و عدم اولویتبندی منابع در هزینهکردها،عدم رسیدگی به نیاز واقعی مردم و فاصله گرفتن مسئولان از مردم سبب نارضایتی مردم میشود.

حسینی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت دولت تدبیر امید برای تکمیل پروژههای شهرستان بیش از 215میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز بود، گفت:امروز با تلاشهای صورت گرفته این میزان به 100میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: این نشان از آن دارد که یک برنامهریزی و اولویتبندی پر انرژی برای پروژها نا تمام انجام شده است .

فرماندار رزن با بیان اینکه نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبارات گلهمند بودند، گفت: نباید جایی حقی از شهرستان نسبت به اعتبارات تضعیف شود مدیران شهرستان و مدیرکلهای استان باید حق شهرستان را بگیرند.

وی با اشاره به طولانی شدن احداث ساختمان کتابخانه شهدای گمنام رزن، گفت: متاسفانه این پروژه از سال 86 شروع شده و هنوز به بهرهبرداری نرسیده است که در تلاش هستیم حتما این پروژه امسال تعیین تکلیف شود.

وی ساخت کنار گذر شهر رزن به طول 9کیلومتر از دیگر پروژهای مهم شهرستان عنوان کرد و گفت:از این پروژه 3کیلومتر آماده شده است که یک و نیم کیلومتر آن آسفالتریزی شده و 6کیلومتر بعدی توسط پیمانکار شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: دیگر پروژه مهم استان پروژه کریدور شمال استان به طول 81کیلومتر است که، بهرهبرداری از آن نقش به سزایی در رشد شهرستان خواهد داشت.

وی با اشاره به نقاط حادثهخیز شهرستان رزن گفت:23 نقطه حادثه خیز در شهرستان رزن وجود دارد که سالانه متاسفانه شاهد تصادفات و تلفات جانی خسارت مختلف هستیم و اعتباری که برای این نقاط در نظر گرفته میشود از اعتبارات ماده 20 جرائم است که عدد قابل توجهای نیست و باید اعتبار جدا از استان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی روحی مدیرکل دفتر مدیریت بهره‌وری و پروژه‌های تحولی سازمان خصوصی سازی در مصاحبه رادیویی اظهار کرد: تاکنون در ایران دولت ملک‌های خود را نفروخته و برای اولین بار است که دولت، فروش اموال مازاد را شروع کرده است.

وی افزود: ما در حال حاضر ۴۰۰ شرکت داریم که عموماً دولتی هستند و سیاست دولت هم این است که ۲۰ درصد اکثر سهام‌های بزرگ را نگه دارد و با این حساب دیگر چیزی برای فروش ندارد مگر اینکه زیانده‌ها را بفروشد که کسی هم سراغ آنها نمی‌آید.

مدیرکل دفتر مدیریت بهره‌وری و پروژه‌های تحولی سازمان خصوصی سازی گفت: علت زیاندهی برخی شرکت‌های دولتی این است که دولت مدیریت این شرکتها را رها نمی‌کند در صورتی که اگر مدیریت به بخش خصوصی اعطا نشود، شرکت هم بهره ور نخواهد شد.

روحی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم تحویل مدیریت شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی تأکید فرمودند، اظهار کرد: در حال حاضر با وجود اینکه ۱۵ درصد شرکت ایران خودرو متعلق به دولت است اما مدیریت آن را دولت بر عهده دارد.

وی افزود: پروژه‌های تملک دارایی و سرمایه به پنج مدل تقسیم بندی می‌شوند که عبارتند از پروژه‌های احداث و توسعه، پروژه‌های تجهیز و تعمیر، پروژه‌های مطالعه و طراحی و پروژه‌های تعهدات و بدهکاری به پیمانکاران که تمرکز ما در مولدسازی دارایی‌ها فقط مربوط به پروژه‌های احداث و توسعه است که باعث می‌شود زیرساخت‌های کشور به بهره‌وری برسد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه ۲۵۰۰ پروژه ملی در کشور وجود دارد، گفت: هم اکنون ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی داریم که ۱۸ هزار پروژه آن در بخش احداث و توسعه است و این ۱۸ هزار پروژه هم عموماً مربوط به بخش ورزش، نیرو، آب و راهداری است.

روحی یادآور شد: تاکنون ۲۵۰۰ ملک شناسایی و احصا شده که مشکل حقوقی ندارند. ما این املاک را ارزش افزایی کردیم که یک بار برای مزایده می‌رود و در صورتی که به فروش نرسد با پیمانکار پروژه تهاتر و یا معاوضه می‌کنیم.

مدیرکل دفتر مدیریت بهره‌وری و پروژه‌های تحولی سازمان خصوصی سازی همچنین در ادامه فروش و تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، مشارکت با بخش غیردولتی و معاوضه را از جمله اقداماتِ انجام شده برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی برشمرد.

این مقام مسؤول یادآور شد: بند هفت ماده ۱۲ آئین نامه مولدسازی دارایی‌های دولت به توقف طرح‌های فاقد فایده فنی و اقتصادی و اجتماعی و لزوم تعیین تکلیف دارایی‌های آن اشاره دارد که در کل قوانین کشور بی نظیر و فراقوه‌ای است اما به نظر می‌رسد که به خوبی تبیین نشده است.

کد خبر 6089035

دیگر خبرها

  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد