Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: تجهیزات، امکانات و بودجه دولتی که در حال حاضر در اختیار سازمان قرار می‌گیرد به اندازه کافی نیست البته چاره‌ای هم نیست زیرا باید همین مقدار به بهترین شکل مدیریت شود تا بتوان به نحو احسن از آن استفاده کرد. ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ استانها خوزستان نظرات

حمیدرضا ثابت‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز درباره مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: افزایش تعداد مراکز بستگی به نیازسنجی در سطح کشور دارد چرا که گسترش بدون مطالعه نه تنها خوب نیست بلکه ممکن است با نیازهای منطقه متناسب نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معتقدم ظرفیت فعلی که حدود 570 مرکز دولتی و 8 هزار آموزشگاه فعال از 11 هزار آموزشگاه در سطح کشور است جوابگوی نیاز کشور باشد و می‌توانیم با ظرفیت فعلی و نیز مدل‌های مختلف نیازهای جامعه را رفع کنیم.

معاون پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در زمینه اعتبارات خرید تجهیزات و مواد مصرفی بیان کرد: در زمینه اعتبارات تابع بودجه دولت هستیم ولی قطعا اعتبارات تملک دارایی و یا اعتبارات مواد مصرفی به اندازه کافی نیست چرا که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش‌های گرانی است.

وی گفت: به تنهایی از عهده دولت خارج است که بخواهد این ظرفیت و حجم زیاد اعتبارات را سرازیر کند اما می‌تواند کمک کند که تا حدودی در برخی از رشته‌ها اعتبارات سازمان تقویت شود.

ثابت‌نژاد عنوان کرد: همچنین بهتر است برای ارائه آموزش‌ها از بخش خصوصی کمک گرفته شود و به تدریج ارائه آموزش‌های سازمان برون‌سپاری شود، بخش خصوصی این کار را انجام دهد و دولت از بخش خصوصی خرید خدمات کند.

وی خاطرنشان کرد: به‌هر شکل تجهیزات، امکانات و بودجه دولتی که فعلا در اختیار سازمان قرار می‌گیرد به اندازه کافی نیست البته چاره‌ای هم نیست زیرا باید همین مقدار به بهترین شکل مدیریت شود تا بتوان به نحو احسن از آن استفاده کرد.

معاون پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با اشاره به نیازهای منطقه ضمن بیان اینکه به همه مناطق نگاه ویژه‌ای داریم، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها بر اساس نیازها و استعدادهای منطقه است به صورتی که برای سال آینده برنامه‌ریزی خواهیم کرد که نیازهای منطقه قطعا برطرف شود.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد

علیزاده گفت: طی دوره اول نمایندگی‌ام در مجلس شورای اسلامی، از طریق دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در دامغان اقدام شد که نتیجه‌بخش نبود.

وی به سابقه موافقت برای توسعه آموزش و خدمات پزشکی در دامغان اشاره کرد و ادامه داد: طی توافق با وزارت علوم، مقرر شد که طی افقی چهار ساله رشته های دانشکده علوم پزشکی در دانشکده بهداشت در دامغان اضافه شود و پس از آن برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی اقدام شود که بسیار زمان‌بر بود.

علیزاده اضافه کرد: با توجه به زمان طولانی تا چهار سال آینده و طی مراحل اداری لازم برای آن، دیدارهایی با دولتمردان و مسوولان مربوطه انجام شد و در نهایت، مهرماه سال گذشته در دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قول مساعد در خصوص ایجاد دانشکده داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی