Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تعاونی مسکن پزشکان استان گفت: مسکن پزشکان استان قزوین ۱۹ سال است که در اغما به سرمی‌برد و عملیاتی شدن آن در گرو برطرف شدن تعارضات با لشکر قزوین ۱۶ زرهی قزوین است. ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، اعضای نطام پزشکی استان قزوین در دیدار با استاندار خواستار همکاری برای احداث مسکن برای پزشکان متخصص استان قزوین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید نصری در این دیدار با اشاره به ضرورت تامین مسکن برای پزشکان اظهار داشت: تامین مسکن برای پزشکان یکی از کارهای مهمی است که باید به آن پاسخ داده شود و از مسئولان انتظار داریم در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: قطعه زمینی در داخل شهر قزوین از سال 77 توسط تعاونی مسکن پزشکان خریداری شده که هنوز نتوانسته‌ایم نسبت به ساخت اقدام کنیم و از استاندار انتظار داریم همراهی لازم را در این زمینه انجام دهند.

مدیرعامل تعاونی مسکن پزشکان استان خاطرنشان کرد: این زمین به مساحت 16.5 هکتار آماده قطعه‌بندی برای 250 نفر است که به عنوان شهرک سلامت با رعایت همه مسائل زیست محیطی و ایجاد فضای سبز و زمین‌های ورزشی و جاده سلامت می‌تواند نمونه خوبی از یک ساخت و ساز دوستدار محیط زیست باشد.

وی بیان کرد: در کوتاه مدت می‌توان برای 5 هزار نفر در این ساخت و ساز شغل ایجاد کرد که در صورت موافقت و برطرف شدن مشکل حریم با پادگان ارتش می‌توان ساخت و ساز این واحدها را عملیاتی کرد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین هم ضمن اعلام موافقت با ساخت مسکن برای پزشکان اظهارداشت: اگر زمین پیش‌بینی شده کشاورزی نباشد و مشکل قانونی نیز نداشته باشد آماده‌ایم با حضور کارشناسان راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی از این زمین بازدید کرده و سپس نظر نهایی خود را اعلام کنیم.

در این دیدار علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین هم گزارشی از وضعیت قطعه زمین تعاونی مسکن پزشکان ارائه کرد.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد

ناصر چیتگر گفت: این زمینها در مجموع برای احداث حدود ۲ هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و هر زمین برای ساخت ۲ واحد مسکونی به ۲ نفر از افراد متقاضی واگذار شد.

وی ادامه داد: ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن گناباد اکنون در ۱۲ سایت در حال احداث است که از این میان سایت ۲۴۰ هکتاری بزرگترین سایت برای اجرای این طرح در استان خراسان رضوی است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد تصریح کرد: پنج هزار واحد مسکونی در سایت ۲۴۰ هکتاری احداث می شود و تاکنون یک هزار و ۳۵۲ قطعه زمین برای احداث ۲ هزار و ۷۰۰ واحد توسط اداره راه و شهرسازی برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن تحویل داده شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این تعدادی زمین در سایر سایتهای نهضت ملی مسکن گناباد به متقاضیان واگذار شده که مراحل ساخت واحدهای آنان در حال اجرا است.

چیتگر اظهار کرد: ۹۷۰ واحد نهضت ملی مسکن گناباد در مرحله پی ریزی (فوندانسیون) ، ۵۲۰ واحد اسکلت بندی و سقف و همچنین ۲۰۰ واحد نازک کاری و مراحل پایانی خود را طی می کند.

رییس اداره راه و شهرسازی گناباد هم گفت: از مجموع ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن مناطق شهری گناباد ثبت نام کردند، شرایط نخست ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر تایید و افزون بر ۶ هزار نفر هم تایید نهایی شدند.

سعید خواجه افزود: بیش از ۴۰۰ هکتار زمین در یک سال گذشته برای اجرای نهضت ملی مسکن به محدوده مناطق شهری و روستایی این شهرستان الحاق شد، در حالیکه از ابتدای انقلاب تا آغاز به کار دولت سیزدهم تنها ۷۵ هکتار زمین به محدوده این شهرستان الحاق شده بود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است