Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان – ایرنا – معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سرمایه گذاری شرکت البرز ناب آرش برای راه اندازی زنجیره کامل تولید فولاد در این استان به بیش از 10 هزار میلیارد ریال می رسد.

علی کلانتری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون تمام ماشین آلات مورد نیاز این شرکت وارد شده و در دست نصب و راه اندازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: پیش بینی می شود بهره برداری نهایی و کامل از این واحد تولیدی تا تیر سال 97 به طور بینجامد.
کلانتری اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری اولیه اعلامی این شرکت در زمان دریافت مجوز تاسیس هشت هزار میلیارد ریال اعلام شده است اما با توجه به حجم کار، ماشین آلات وارد شده و سرمایه گذاری خارجی، پیش بینی می شود به بیش از این رقم برسد.
معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ارزیابی نهایی در زمان صدور پروانه بهره برداری انجام می شود اما پیش بینی ها خبر از اشتغال بیش از 800 نفر در مرحله نخست این واحد صنعتی می دهد.
وی ادامه داد: 30 درصد سرمایه گذاری این واحد صنعتی با مشارکت سرمایه گذار ترکیه ای تامین می شود.
کلانتری خاطر نشان کرد: شرکت آنا ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن شمش فولاد را دارد و در مراحل تکمیلی خود، زنجیره کاملی از فرآوری سنگ آهن تا تولید شمش فولاد را راه اندازی می کند.
در برنامه ریزی توسعه صنعتی این استان، ثبت سالانه 10 هزار میلیارد ریال سرمایه صنعتی هدفگذاری شده است که با بهره برداری از این واحد صنعتی، تمام این پیش بینی برای سال آینده محقق می شود.
به گفته مسئولان حوزه معدن این استان، با راه اندازی این واحد صنعتی، علاوه بر آنکه تمام سنگ آهن و ضایعات آهن و فولاد تولیدی این استان به مصرف می رسد، برای تامین مابقی مواد اولیه، این شرکت نیاز به واردات سنگ آهن یا ضایعات خواهد داشت.
حجم سرمایه گذاری صنعتی این استان تا اسفند ٩٢، 25 تریلیارد و 100 میلیارد ریال معادل 1.69 درصد از سرمایه گذاری صنعتی یک هزار و 480 تریلیارد ریالی کشور بود رقمی که در سال 95 به بیش از 55 تریلیارد ریال رسید و پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال 96 از مرز 70 تریلیارد ریال گذشته باشد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: دو سارقی که در یک فقره سرقت از یک کارگاه صنعتی اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  ایسنا، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، دو نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده،  به محل اختفاء آنها  اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد  انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و توان عملیاتی بالای پلیس، سخت ترین پرونده‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد