Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است برگزاری بازی‌های دوستانه به آمادگی ملی پوشان کمک بسزایی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، در مورد شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: از عصر روز جمعه تمرینات ملی‌پوشان در مرکز ملی فوتبال آغاز شده تا بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برگزار و برای دیدار دوستانه مقابل بلاروس به آمادگی مناسبی برسند و علاوه بر کسب تجربه، کادر فنی به نکات ضعف و قوت تیم پی ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر بازیکنان بلافاصله به اردو فراخوانده شدند تا بتوانیم آنها را برای بازی‌های پیش رو آماده کنیم. مهدی جاوید در مسابقات باشگاهی آسیب دیده و اکنون به طور اختصاصی تمرینات خود را برگزار می‌کند. همچنین شهاب طالبی هم به دلیل امتحانات فعلا در کنار تیم حضور ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است بازی‌های دوستانه به آمادگی ملی پوشان کمک بسزایی می‌کند. وی در این باره گفت: بدون شک انجام دیدار‌های دوستانه به کسب آمادگی ملی پوشان کمک می‌کند. بازیکنان در هر بازی تدارکاتی تجربه کسب مفیدی می‌کنند و با رقابت پرداختن با تیم‌های مختلف مورد محک و ارزیابی کادر فنی تیم قرار می‌گیرند.

وی در پایان گفت: زمان اندکی برای آماده سازی تیم داریم و امیدوار هستم در فرصت باقیمانده بتوانیم نکاتی که مد نظر کادر فنی است را به بازیکنان گوشزد کرده و برای بازی‌های پیش رو آماده شویم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای ۳ رویداد بین‌المللی شامل: بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه، جام بین‌المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی “خوخات” چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌آموزان این مدرسه همراه بود.

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان