Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم روستای ازگله ثلاث باباجانی، می گوید: در اوایل حادثه کمک های مردمی فوق العاده عالی بود و هر از گاهی کمک هایی هم به مردم می رسید، ولی هم اکنون کمک های مردمی و دولتی بسیار کم است و جوابگوی نیاز ما در این سرمای جانسوز نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان؛ پیامی به همراه عکسهایی از مناطق زلزله زده، از طرف شخصی به نام عثمان یارحسینی که به نمایندگی از مردم روستای زلزله زده «ازگله» کرمانشاه از مردم طلب کمک می کند برای ما ارسال و از ما درخواست کمک داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ما نیز بعد از برقراری ارتباط تلفنی با آقای یارحسینی، گفتگویی کوتاه با او ترتیب دادیم.

عثمان یارحسینی با تشکر کمک های سپاه پاسداران در روستاهای زلزله زده کرمانشاه، افزود: سپاه خیلی به این منطقه کمک داد و امیدی در دلهای مردم زلزله زده ایجاد کرد.

یارحسینی ساکن منطقه زلزله زده ازگله، با بیان اینکه نیروهای ارتش و هلال احمر هم کمک های زیادی به مردم کردند، گفت: هنوز فعالیت های هلال احمر به نظم کافی نرسیده و در توزیع دارو یا مواد غذای و یا اقلام مورد نیاز مردم بی نظمی وجود دارد و گاهی به شخصی اقلامی نمی رسد و به شخصی دیگر دو برابر کمک می شود.

عثمان یار حسینی در گفتگو با خبرنگار ندای اصفهان، اظهار کرد: در اوایل حادثه کمک های مردمی فوق العاده عالی بود و هر از گاهی کمک هایی هم به مردم می رسید، ولی هم اکنون ما نیازمند کمک هستیم و توقعی هم از مردم نداریم، ولی کمک های دولت بسیار کم است و جوابگوی این مردم نیست.

   یار حسینی به نمایندگی مردم روستای زلزله زده ازگله کرمانشاه، تاکید کرد: ما از دولت توقع داریم بیشتر به این مردم برسد، ما خودمان دست به کار شده و حتی در فضای مجازی در گروه های مختلف به همراه بچه های همین منطقه از مخاطبان درخواست کمک برای هم روستایی هایمان می کنیم.
مردم از سرما رنج می برند و در این سرما در صحراها چوب جمع می کنیم و بین مردم توزیع می کنیم تا چادرهایشان را گرم کنند.
او خاطر نشان کرد: بنده به نمایندگی از هم روستایی هایم از مردم شهرستان ها و خیریه ها و… کمک جمع آوری می کنم و به مردم ناتوان زلزله زده با جمعی از دوستان و جوانان به روستاییان رسیدگی می کنیم.
وی گفت: این مردم ناتوان شده اند و غیرتشان اجازه گدایی نمی دهد؛ چرا باید کمک های مردمی و دولتی کم شود؟ آیا ما مردم این مرز و بوم نیستیم؟
بر این اساس، مردم این منطقه به شیر خشک، لوازم بهداشتی، پول، پتو، لباسهای گرم، چادر، اغذیه و… نیازمندند.                 انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی

جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: در حال حاضر روند بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای ساخت پروژه‌های های ویلایی سازی و کم طبقه با توجه به شعار سال در اولویت برنامه های دولت قرار گرفته است و همین امر باعث شده که سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر ایوانکی افزایش یابد.

وی افزود: بخش دیگری از پروژه‌های نهضت ملی مسکن از طریق  واگذاری و عرضه زمین  اجرایی می شود که باید دولت و راه وشهرسازی استان تهران آن را اجرایی کند. 

او توضیح داد: واگذاری اراضی و پرداخت تسهیلات باعث می شود که فرصت خوبی به متقاضیان و مردم داده شود تا آنها خود بتوانند واحدهای مسکونی را به صورت تدریجی بسازند و این اقدام باعث ترویج ویلایی سازی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • روایتی متفاوت از مصطفی رحماندوست درباره ننه سرما + فیلم
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی