Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص نشست مشترک فراکسیون مستقلین ولایی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: توسعه روستایی و تنظیم مقررات در حوزه وزارت ارتباطات در حال انجام است و 6 هزار و 400 روستا پایش شده و بانک اطلاعاتی آن نیز تهیه شده است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه با بیان اینکه در خصوص 7 هزار روستا باید مسائل امنیتی رعایت شود، بیان کرد: روستاها از نظر دارا بودن امکان استفاده از تلفن همراه، تلفن و اینترنت به 4 دسته سبز، زرد، نارنجی و قرمز تقسیم شده است که سبز بهترین وضعیت و قرمز نامطلوب ترین وضعیت را دارد و در این زمینه به هر نماینده جزوه‌ای ارائه شده تا وضعیت روستاهای حوزه انتخابیه خود را مشاهده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 90 هزار روستای بالای 20 خانوار پوشش داده می‌شود، افزود: 8 هزار روستا در گام اول پوشش داده می‌شود که ایرانسل نسل 3 و 4 و تلفن همراه را در اختیار مردم قرار می‌دهد همچنین 19 هزار روستا تا پایان شهریور 97 تغییر وضعیت می‌یابند و سعی می‌شود در 18 ماه , سریعتر از موعد تعیین شده به اتمام برسد و از کمیسیون تلفیق انتظار مساعدت و حمایت ویژه هست.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه تلگرام هفته‌ای 4 هزار و 200 کانال را مسدود می‌کند، متذکر شد: در خصوص ناآرامی‌های اخیر، تلگرام توسط آمریکا تهدید شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فقط 2 میلیون نفر از نرم افزارهای ایرانی استفاده کردند، گفت: "وی‌چت" رفع فیلتر شد ولی مورد استقبال قرار نگرفت زیرا اعتمادی به آن وجود ندارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا

به گزارش خبرآنلاین مدتی است دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند و اعتراضات گسترده شان به گوش جهانیان رسیده است.

به گزارش فارس، در این رابطه عبداله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: این اتفاق بی سابقه و میمونی است که بیداری واقعی در فضای دانشگاهی را نشان می دهد.

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که افتاده دانشگاه علامه طباطبائی هم آمادگی دارد سوابق تحصیلی استادان و دانشجویان علوم انسانی دانشگاهیان آمریکایی که اخراج شده را برای پذیرش بررسی کند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اضافه کرد: ما حتی آمادگی داریم از این افراد برای حضور در مجامع علمی دانشگاه دعوت کنیم تا از ارزیابی و تجربیات شان از اتفاقاتی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی رخ می دهد استفاده کنیم.

معتمدی در ادامه گفت: اگر رشته تحصیلی این افراد با رشته تحصیلی دایر در دانشگاه علامه طباطبائی مطابق باشد آمادگی داریم به این دانشجویان بورس تحصیلی ارائه کنیم و حتی آمادگی آموزش زبان فارسی از طریق وبینار و فضای مجازی در دوره های معینی به آنها داریم تا با زیان فارسی آشنا شوند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902273

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند