Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مردم خير و نيك انديش استان اصفهان هزار كانكس براي اسكان موقت مردم زلزله زده كرمانشاه اهدا كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، غلامحسين خاني، مديركل بنياد مسكن استان اصفهان با حضور در شوراي اداري شهرستان تيران و كرون به فعاليت هاي بنياد مسكن براي مردم زلزله زده كرمانشاه اشاره كرد و اظهارداشت: اداره كل بنياد مسكن 10 استان كشور مسئوليت اصلي بازسازي منازل زلزله زده كرمانشاه را برعهده دارند كه استان اصفهان در شهرستان سرپل ذهاب اين كار را انجام مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: بازسازي و تعمير بيش از 14 هزار واحد مسكن در شهرستان سرپل ذهاب توسط بنياد مسكن استان اصفهان بايد انجام شود كه تاكنون چهار هزار باب مسكن تعمير شده و دو هزار 300 واحد هم آوار برداري و براي 8 هزار و 700 باب منزل تعميري تشكيل پرونده و فرآيند اجرا صورت گرفته است.

خاني با بيان اينكه 6 هزار خانوار اسكان موقت پيدا كرده اند، يادآورشد: مردم خير و نيك انديش استان اصفهان هزار كانكس براي اسكان موقت مردم زلزله زده كرمانشاه اهدا كردند كه اين موضوع در اسكان موقت مردم زلزله زده موثر بوده است.

وي ادامه داد: قرارداد بين مالكان و پيمانكار منقعد مي شود و اعتبار حمايتي دولت به حساب خانواده ها واريز مي شود و در حال حاضر نياز به مشاركت پيمانكاران از سراسر كشور براي بازسازي و تعمير منازل است زيرا با توجه به حجم بالاي مناطل زلزله زده پيمانكاران محلي قادر به پاسخ براي ساخت مسكن نيستندو نياز به پيمانكاراني از مناطق ديگر كشور است.

مديركل بنياد مسكن استان اصفهان با بيان اينكه بعضي از منازل در دوران جنگ و بدون توجه به اصول ساختمان سازي احداث شده، خاطرنشان كرد: بهه جاي تعمير اين منازل تخريب و بازسازي از اول و بر اساس اصول ساختمان سازي انجام مي شود.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است