Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:44:26 GMT

وجود ۳۲ هزار بیکار در روستاهای لرستان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۳۳۰۲

وجود ۳۲ هزار بیکار در روستاهای لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها مملکت را ناکام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا ملکشاهی‌راد اظهار کرد: مردم از ما گله‌مند هستند چراکه تنها با حرف زدن کاری از پیش نمی‌رود. مسائل را باید عینی‌تر و عملیاتی‌تر عنوان کرد و اگر از تنها گزارش‌ دادن بیرون بیاییم شاید موثرتر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: در رابطه با طرح اشتغال روستاییان، بیانات خوب بوده اما باید اجرایی شوند چراکه در سطح خرم‌آباد و چگنی اقدام نوینی دیده نشده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها گفت: بانک‌ها مملکت را ناکام کرده‌اند و پیچ و خم آنها تمام اقدامات نظام را زیر سوال برده است.

وی ادامه داد: اگر بانک روستایی ایجاد شود و تمام پول‌ها به خود روستاها وارد شود می‌توان اقدامات موثری انجام داد چراکه سیاست‌گذاری‌های فعلی پاسخگو نیستند.

ملکشاهی‌راد خاطرنشان کرد: اگر جمعیت استان ۱۴ هزار خانوار باشد ۳۰ درصد آن را روستاییان تشکیل می‌دهند که می‌توان گفت حدود ۳۲ هزار بیکار در روستاها وجود دارند. اگر جمعیت استان ۱۴ هزار خانوار باشد ۳۰ درصد آن را روستاییان تشکیل می‌دهند که می‌توان گفت حدود ۳۲ هزار بیکار در روستاها وجود دارند.

نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مزیت‌های استان در حوزه دام، گیاهان دارویی، شیلات و تولید عسل هستند که باید در قالب فعالیت تعاونی‌های روستایی از آنها استفاده کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، آئین رونمایی از سردیس استاد محمدصادق سیف پدر خوشنویسی خرم‌آباد روز یکشنبه در مراسم یادمان این هنرمند برجسته خوشنویسی لرستان برگزار شد.

زنده‌یاد «محمدصادق سیف» متولد ۱۳۱۴ در خرم‌آباد و از نخستین موسسان انجمن خوشنویسان خرم‌آباد و از شخصیت‌ها و مشاهیر فرهنگی لرستان به شمار می‌رفت که ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۸۸ سالگی درگذشت.

این سردیس اثر هنرمند مجسمه‌ساز لرستانی حمید دریکوند است که در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی خرم‌آباد نصب خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900659

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود