Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@01:33:54 GMT

فراخوان «کتابت چهل حدیث» در دامغان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۳۳۷۴

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)  از سمنان، محمد طالبی،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان امروز 24 دی  اظهار کرد: جشنواره "کتابت چهل حدیت" با همکاری انجمن خوشنویسی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان و شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: علاقمندان می توانند با استفاده از کتاب "چهل حدیث" با توجه به موضوعات اعلام شده در این مسابقه شرکت نمایند و آثار خود را در قالب کتابت حدیث، در قطع ٤A و A٥ نهایتا تا پانزدهم بهمن به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها تحویل نمایند.

طالبی یاداور شد: آثاربرگزیده در دهه سوم بهمن ماه پس از داوری در گالری مجتمع های فرهنگی شهرستانها به نمایش گذاشته خواهد شد و از برندگان این مسابقه با اهدای جوایز ارزنده ای تقدیر خواهد شد.

منبع: روابط عمومی اداره کل فرنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود

مهدی بندرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از افتتاح دو پروژه در شهرستان دامغان همزمان با سفر هیأت دولت به استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: کارخانه صنایع فروآلیاژ که یکی از مهم‌ترین صنایع مورد نیاز کشورمان محسوب می‌شود، در زمره این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان نیز فردا با حضور مسئولان در شهرستان دامغان افتتاح می‌شود، افزود: بازدید قطعه اول باند دوم دامغان _ معلمان و مجتمع فولاد کویر از جمله برنامه‌های مسئولان و اعضای هیأت دولت در شهرستان دامغان است.

فرماندار دامغان با اشاره به حضور وزرا و اعضای کابینه سیزدهم در شهرستان‌های استان سمنان همزمان با سفر دوم استانی هیأت دولت به استان بیان کرد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور فردا مهمان مردم دامغان خواهد بود و شورای داری شهرستان با حضور وی، برگزار می‌شود.

کد خبر 6081373

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • فراخوان مردمی «وعده صادق» در استان گلستان منتشر شد
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • پیام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان به تهیه کننده سریال «نون خ»
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران