Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان گفت: صد و هفتاد و پنجمین نشست باشگاه نجوم ادیب با محوریت «خطر سیارک ها؛ فرصت یا تهدید حیات فرازمینی» روز دوشنبه ۲۵ دی ماه برگزار می شود.

مهدی اسحاقی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سلسله نشست‌های ماهانه مرکز نجوم ادیب با هدف آگاه سازی عموم با آخرین اخبار و یافته‌های نجوم در آخرین دوشنبه هر ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری این سلسله نشست‌ها آشنا شدن عموم با دستاوردهای نجوم است، اضافه کرد: علاوه بر این امید داریم با برگزاری این نشست‌ها، زمینه کشف استعداد و نخبه پروری نیز محقق می شود. زیرا دانش اموزان و علاقه مندان به نجوم می توانند با متخصصان و کارشناسان این حوزه در کشور یا خارج از کشور اشنا شوند.

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۱۵ سال این نشست ها ماهانه بدونه وقفه برگزار شده است، افزود: این ماه به بررسی خطراتی که ممکن است از جانب سیارک ها زمین را تهدید کند، اختصاص داده شده است. و بررسی اینکه در صورت مواجه با حمله سیارک ها آیا دانشمندان تمهیداتی برای مقابله با آن دارند نیز ارائه می شود.

وی سخنرانان این برنامه را مرتضی بارونی و حسن حاتمی اعلام کرد.

اسحاقی در مورد برنامه جانبی این نشست اظهار کرد: ارائه اخبار و رویدادهای نجومی و پخش فیلم و کلیپ نجومی از دیگر برنامه های جانبی این نشست است.

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان خاطر نشان کرد: شرکت در نشست‌های باشگاه نجوم اصفهان برای عموم آزاد و رایگان است که علاقه مندان به نجوم می ‏توانند روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۱۶ در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان ‏باغ‌گلدسته حضور یابند.‏

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • تکه‌ای از ماه که به سیارک تبدیل شد (فیلم)
  • ویدیو/ تکه‌ای از ماه که به سیارک تبدیل شد
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم