Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه خانه نیما یوشیج‌ دارای ارزش معنوی برای شهر تهران است، گفت: خوب نیست‌ که در دوره مدیریت فرهنگی شهرداری، این خانه تخریب شود.

ایران آنلاین / احمد مسجد جامعی‌ در سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز، یکشنبه برگزار شد، در تذکر پیش از دستور‌ جلسه شورای شهر خواستار جلوگیری از تخریب خانه نیما یوشیج‌ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در تاریخ شعر ایران تنها به 2 نفر عنوان پدر اطلاق‌ می‌شود که یکی رودکی‌ و دیگری نیما یوشیج‌ است که پدر شعر نو نام گرفته است.

وی با بیان اینکه خانه نیما روزگاری پاتوق‌ اهالی شعر و ادب بوده است، اظهار کرد: این خانه ثبت شده و سرمایه‌ معنوی شهر است، لذا از شهرداری می‌خواهم مانع تخریب آن شود.

مسجد جامعی‌ خاطرنشان کرد: من پیش از این در دوره قبلی مدیریت شهری تذکری‌ را نسبت به جلوگیری از تخریب خانه پروین اعتصامی دادم و شهردار وقت‌ از این اقدام جلوگیری کرد و اکنون هم آن کار در مورد خانه نیما در حال انجام است.

وی در پایان گفت: خوب نیست که در دوره مدیریت فرهنگی شهرداری، خانه نیما تخریب شود./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعی کردیم شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این مراسم، اظهار داشت: اتفاق مهمی که در شورای شهر دوره ششم می‌افتد، این است که شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند، بلکه به آنها ارزش افزوده ایجاد کند و این ارزش افزوده در جهت توسعه متوازن شهر همدان به‌کارگیری شود.

محمود مسگریان گفت: باید تا جایی که می‌توانیم خدمت به مردم را مورد توجه قرار دهیم، همانطور که مقام معظم در بیانات خود ابتدای سال اشاره داشتند که وحدت و یکپارچگی حفظ شود به این مهم باید توجه داشت.

او با اشاره به اینکه در سایه وحدت پروژه الماس غرب ایجاد شد که در نوع خود بی‌نظیر بود، گفت: این مهم در سایه وحدت، حمایت و پشتیبانی مسئولان مربوطه ایجاد شد که اگر حمایت‌ها همچنان از مدیریت شهری ادامه‌دار باشد، قطعا می‌توانیم خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در حال حاضر منازلی در همدان در مرکز شهر وجود دارد که مالکین آنها سال‌ها منتظرند شهرداری آنها را تملک کند، این املاک در دست وراث افتاده و شهرداری نیز توان تملک آنها را ندارد، چرا که هزینه بالایی می‌خواهد.

مسگریان با تاکید بر اینکه باید برای شهرداری تولید سرمایه کرد تا این سازمان بتواند مشکلات را حل کند افزود: روز گذشته مراجعاتی از مردمی داشتیم که سال‌ها ملک آنها تملک نشده است و مستاصل شده‌اند و باید فکری برای آنها کرد، چرا که برای شهرداری که درآمدی از ارزش افزوده به آن معنا نسبت به شهر‌های دیگر ندارد، چون صنعتی نیست، حل این موضوعات مشکل است.

 

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند در استان تهران
  • سعی کردیم شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند