Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ رییس جمهوری روز یکشنبه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره فارابی، لوح سپاس در بخش ویژه و سردیس فارابی و مدال ابن سینای یونسکو را به امیر هوشنگ ابتهاج، حسین معصومی همدانی و زنده یادها عباس زریاب خویی و حمید عنایت اهدا کرد.
همچنین در بخش خارجی جشنواره امسال نیز لوح سپاس رییس جمهوری، مدال ابن سینای یونسکو و سردیس فارابی در موضوع ایران شناسی و اسلام شناسی
به محمد ایوب از لبنان، محمد آصف قندهاری از افغانستان و در حوزه اسلام شناسی محمدعلی قره داغی از عراق، هاینتس گائوبه از آلمان، برنارد اوکین از ایرلند و منیر درکیچ از کشور بوسنی اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش مترجم برتر اردوی لاتین عبدالله حسین نیک گهر و در بخش نظریه پرداز برتر سید محمد نقی زاده مورد تجلیل قرار گرفتند.
همچنین در برگزیدگان گروه علمی در بخش تاریخ، جغرافیا و باستان شناسی محمدباقر وثوقی و منصور صفت گل رتبه اول را کسب کردند و در بخش جوانان نیز فهیمه شیخ شجاعی حائز رتبه نخست شد.
آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی صبح امروز، یکشنبه 24 دی ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در سالن اجلاس سران گشایش یافت.
در آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین‌المللی فارابی، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، سید ضیا هاشمی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و جمعی از نخبگان و چهره های علمی و فرهنگی کشور نیز حضور دارند.
جشنواره بین المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی همه ساله با هدف شناسایی و ارتقای پژوهش های این حوزه برگزار می شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد

به گزارش خبرنگار استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی از ۳۰ جوان برتر استان همدان در ده حوزه مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین با عنوان "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم علیرضا صفاریان عضو هیأت علمی گروه الهیات دانشگاه بوعلی‌سینا به عنوان نفر برتر جشنواره جوان ایرانی در بخش قران و خادم اهل بیت انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم افزود: جوانانی که امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرند بر اساس دستورالعمل اعلامی وزارت ورزش و جوانان در قالب یک کارگروه، مشخصات آن‌ها واصل شد و در شورای داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و برترین‌های آن‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار همدان از حوزه ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ گفت: با حمایت دکتر قاسمی فرزاد و تلاش و پیگیری همکاران، سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های ورزشی سال ۱۴۰۲ سال پرباری برای ورزش و جوانان استان بود.

علی حقیقی تصریح کرد: این جشنواره در ۱۰ سرفصل برگزار و ۱۸۹ نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت داوری نفرات زیر نظر ۶۴ داور در تهران صورت گرفت و ۳۰ نفر برتر انتخاب شدند.

گفتنی است جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزار شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229269 برچسب‌ها باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران دانشگاه آزاد همدان همدان جوانان نخبه جوان گرایی

دیگر خبرها

  • از رکوردشکنی فیزیکدانان تا از آب باتری ساختن چینی‌ها
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است
  • جنگ و زلزله؛ بلایایی که تاب‌آوری کشورها را به‌خطرمی‌اندازند
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • توضیح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران درباره حاشیه‌های اخیر
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان