Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر فرهاد رهبر گفت: استاد گرانقدر و فرهیخته آقای زرهانی در دوره کوتاه یک تحول جدی در زمان ایجاد کرد و این سازمان را از حالت رو به افولی که در گذشته داشت نجات داد.

وی افزود: آقای دکتر منظری از مدیران موفق بودند امیدوارم در این مسئولیت نیز به موفقیت دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: مسئولیت مثال دست به دست شدن چوب دوی امدادی است، عزیزی که یک سمتی را برعهده می گیرد به نفر بعدی تحویل می دهد و همه در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده تلاش می‌کنند.

دکتر رهبر تاکید کرد: سازمان سما موفق بوده است و به اهداف خود دست یافته اما با فتح هر قله‌ای، قله دیگری پیش رو قرار می‌گیرد. باید اهداف بالاتری در نظر بگیریم و سما در میان مدارس دیگر بدرخشد.

وی ادامه داد: باید در کنار توجه به توسعه کمی به توسعه کیفی مستمر توجه کنیم و مدارس سما را در طول سال در مسیر رسیدن به توسعه کیفی مورد ارزیابی قرار دهیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: اگر به دنبال ایجاد تمدن اسلامی هستیم نیازمند تحول فرهنگی هستیم و این تحول از مراکز تربیت آغاز می شود. دانش آموزان که در سنین پایین تری نسبت به دانشجویان هستند ظرفیت بیشتری برای تاثیرپذیری و پرورش دارند باید از این ظرفیت مدارس سما به نحو احسن استفاده کرد.

خبر در حال تکمیل...

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان

زادشکوریان گفت: تفاهم نامه همکاری  بین دانشگاه مراغه و گرجستان در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز و سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

زادشکوریان افزود: در این تفاهم نامه اساتید دو دانشگاه از خرد جمعی و تجربیات و توانمندی‌های همدیگر و امکانات دو دانشگاه برای انجام فعالیت‌های آموزشی و علمی بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: استادان و دانشجویان این ۲ دانشگاه می‌توانند از امکانات تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، ارتباطات بین المللی و داده‌های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق بر اساس مقرارت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و همکاری در زمینه توسعه اهداف آموزشی بهرمند شوند.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور