Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@04:45:33 GMT

توئیت جدید ترامپ در مورد کتابش

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۴۳۸۹

توئیت جدید ترامپ در مورد کتابش

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر به نویسنده کتاب جنجالی «آتش و خشم» که سر و صدای زیادی به پا کرده حمله کرد و او را «روان‌پریش» خواند.

«مایکل وولف»، نویسنده «آتش و خشم» که در چند روز گذشته نامش بیش از هر فرد دیگری در جامعه آمریکا بر سر زبان‌ها است گفته احتمال می‌دهد کتابش به دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ از زمان پرداختن رسانه‌ها به محتوی کتاب «آتش و خشم» چندین بار در توئیتر به نویسنده آن و «استیو بانون»، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید که به افشاگری علیه او پرداخته حمله کرده است.

ترامپ شنبه شب هم در توئیترش نوشت: «خبرهای جعلی زیادی منتشر می‌شوند. وقتی در اشتباهند، حتی سعی هم نمی‌کنند بدانند چه چیزی درست یا صحیح است. الان دارند کتاب جعلی یک نویسنده روان‌پریش را تبلیغ می‌کنند که آگاهانه اطلاعات نادرست در اختیار دیگران قرار می‌دهد. رسانه‌های جریان اصلی، بعد از اینکه ما در انتخابات پیروز شدیم، پاک عقلشان را از دست دادند.»

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی، مهدی فضایلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سردار سرلشکر حجازی را از سال‌های دور می‌شناختم؛ شخصیتی عمیقا دین‌دار، متفکر،اهل تدبیر، پایه‌گذار کارهای ماندگار و در عین حال، کتوم و بدون تظاهر. نقش او در تأسیس خبرگزاری فارس غیرقابل انکار است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899599

دیگر خبرها

  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن