Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

حامد زیگساری در گفت‌وگویی، در پاسخ به این سوال که از تجربیات کسب شده در کشور ماکائو در طول این دو سال راضی هستید یا خیر، گفت: حضور در کشور ماکائو به عنوان مربی، اولین تجربه مربیگری بین‌المللی برای من بود و این تجربه بسیار بزرگ و با ارزش بود. در این مدت تجربیات خوبی را در عرصه مربیگری کسب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کشور ماکائو نیروی انسانی واقعاً کم بود، اما پتانسیل پیشرفت را داشتند. کاراته ماکائو برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا برنامه‌ریزی کرده است و تمرینات ‌آنها طبق روال پیش می‌رود اما بنده به خاطر یک کار شخصی ناچار شدم پس از پایان همکاری با کاراته این کشور راهی ایران شوم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا شما پیش از پایان قرارداد همکاری خود به ایران بازگشتید، اظهار داشت: با توجه به اینکه من باید برای بحث استخدام کارهای اولیه را در ایران انجام می‌دادم، ناچار شدم هر چه سریعتر راهی ایران شوم،‌ تعداد روزهای مرخصی من در طول یک سال؛ 15 روز بیشتر نبود و به همین دلیل به اندازه‌ای مرخصی نداشتم که برای انجام کارهایم به تهران سفر کنم و دوباره به ماکائو بازگردم، به همین دلیل تصمیم گرفتم چند ماه زودتر از پایان زمان قراردادم با فدراسیون کارته ماکائو قطع همکاری کنم. این تصمیم شخصی بود و هیچ اختلاف‌ نظری با کادر فنی نداشتیم. تنها به خاطر کارهای شخصی به ایران بازگشتم.

زیگساری در پاسخ به این سؤال که گویا قرار است به زودی راهی کشور هندوستان شوید، اظهار داشت: هفته آینده برای برگزاری استاژ فنی راهی هندوستان می‌شوم تا به مدت ۱۵ روز برای تیم ملی هندوستان استاژ فنی برگزار کنم.

مربی سابق تیم ملی ماکائو در پاسخ به این سؤال که گویا پیشنهادات اولیه برای هدایت تیم ملی هندوستان نیز به شما شده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، عنوان کرد: پیشنهادهای اولیه برای هدایت تیم ملی کاراته هندوستان به من شده است، طبق صحبت‌های اولیه قرار است پس از سفر به این کشور و پس از پایان برگزاری کلاس‌های استاژ فنی با مسئولان فدراسیون این کشور وارد مذاکره شوم. تقریباً صحبت‌های اولیه انجام شده و نتیجه نهایی آن پس از حضور در هندوستان مشخص خواهد شد.

زیگساری در پاسخ به این سؤال آیا اطلاعاتی از سطح فنی کاراته هندوستان دارید یا خیر، خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که هندوستان نیروی انسانی فوق‌العاده زیادی دارد، اما طبق آماری که وجود دارد طی چند سال گذشته آنها مدال‌های مهمی در بحث بین‌المللی نداشته‌اند. با توجه به اینکه رئیس فدراسیون کاراته هندوستان و دبیر فدراسیون این کشور که اتفاقاً عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی است تمایل بسیار زیادی دارند تا کاراته این کشور پیشرفت کند؛ به خاطر همین آنها در تلاشند از تجربیات کاراته‌کاهای ایرانی استفاده کنند. طی چند ماه گذشته امیر مهدی‌زاده یک مرحله در هندوستان کلاس استاژ فنی برای کاراته‌کاهای این کشور برگزار کرد. البته مربیان خوبی مثل احسانی و رشیدنیا نیز برای برگزاری استاژ فنی در گذشته راهی کشور هندوستان شده‌اند که قطعا از تجربیات و اطلاعات آنها استفاده خواهم کرد.  بودند

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان

 در این مسابقات ۲ هزار و ۳۰۰ کاراته‌کا به مدت ۶ روز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان تا امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد همدان رقابت دارند.

دختران کاراته کا در پیکار‌های رده سنی جوانان در پنج وزن باهم رقابت کردند و نفرات برتر به شرح ذیل اعلام شدند:

وزن ۴۸- کیلوگرم:
۱. غزل فتحی چشمه از استان لرستان
۲. فاطمه جعفرنژاد از استان تهران
۳. یسنا زرین از استان آذربایجان
۳. دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان

وزن ۵۳- کیلوگرم:
۱. زهرا رضازاده از استان اصفهان
۲. سوگل سروری از استان کرمانشاه
۳. ریحانه روزبهانی از استان تهران
۳. سوگند عیاری از استان تهران

وزن ۵۹- کیلوگرم:
۱. سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان
۲. فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان
۳. محیا نادری از استان همدان
۳. هلیا کماسی از استان تهران

وزن ۶۶- کیلوگرم:
۱. غزل یزدانی از استان البرز
۲. مهسان خدارحمی از استان تهران
۳. مائده نجفی از استان تهران
۳. دیانا افتخاری از استان کردستان

وزن ۶۶+ کیلوگرم:
۱. سارا پاداش از استان قم
۲. مائده شالی از استان قزوین
۳. فاطمه عابدی از استان مازندران
۳. مهلا صداقت از استان مازندران

این پیکار‌ها امروز پنجشنبه در رده سنی بزرگسالان پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو