Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن محمدرضایی گفت: پول برای جذب مربی خارجی نداریم ولی به صورت مقطعی از مربی خارجی استفاده خواهیم کرد.

رییس فدراسیون اسکیت در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد استخدام مربی خارجی برای  تیم‌ ‌ملی اسکیت سرعت، اظهار کرد: در نظر داریم که مربی خارجی برای تیم‌ ‌ملی داشته باشیم، اما فعلا پول  کافی نداریم. در نظر داریم که فعلا به صورت مقطعی از مربی خارجی بهره بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با یک مربی خارجی صحبت شده است و ویزای او نیز تقریبا آماده است، اما اجازه دهید قطعی شود بعد نام او را اعلام خواهیم کرد.

رییس فدراسیون اسکیت در ادامه‌،گفت‌: در حال‌ حاضر سارا فرشتیان و نگین دادخواه به عنوان مربیان تیم‌ ‌ملی در بخش زنان و دختران و سید جلال استادی و محمد آرزومند نیز به عنوان مربی بزرگسالان و جوانان تیم‌ ‌ملی استخدام شده اند.

وی در ادامه‌ در مورد انتخاب ملی‌پوشان جهت حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا، گفت‌: بعد از جلسه‌ای که با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و ستاد اصلی بازی‌های جاکارتا داشتیم بلافاصله بخشنامه ای را به استان‌ها ارسال کردیم و از آنها خواستیم تا مسابقات انتخابی در استان خود برگزار کنند. این رقابت‌ها در سه بخش سرعت، استقامت و نیمه استقامت برگزار شد و نفرات منتخب در رده بزرگسالان و جوانان و در دو بخش دختران و پسران معرفی شدند.

محمدرضایی بیان‌ کرد: هفتم و هشتم دی ماه اولین مرحله اردوی تیم‌ ‌ملی با حضور 182 ورزشکار منتخب از 24 استان کشور برگزار و مسابقات انجام شد. هر شخص را با رکورد خود مقایسه کردیم و در نهایت نفرات برتر را در هر سه ماده و در هر دو رده بزرگسالان و جوانان انتخاب  کردیم که مجموعا 60 نفر انتخاب شدند. اسامی نفرات را به استان مربوطه ابلاغ کردیم و آنها باید در مرحله دوم انتخابی که در بهمن ماه انجام خواهد شد، حضور یابند. بعد از ارزیابی ورزشکاران، کمیته‌ فنی در مورد نفراتی که به اردوی نهایی تیم‌ ‌ملی دعوت خواهند شد، اظهار نظر می‌کنند.

رییس فدراسیون اسکیت افزود: ما سعی می‌کنیم قاعده بزرگی را انتخاب کنیم و در بین راه ریزش داشته باشیم. در این شرایط ورزشکاران در حاشیه امنیت نخواهند بود و باید تلاش خود را برای برتر شدن انجام دهند تا در اردوی اصلی تیم‌ ‌ملی که در سال آینده تشکیل می‌شود، حضور یابند.

محمدرضایی در مورد ماده‌های اسکیت موجود در بازی‌های جاکارتا، بیان‌ کرد: هنوز ماده‌های اصلی مسابقات جاکارتا مشخص نیست،  ولی معمولا همین سه ماده سرعت، استقامت و نیمه استقامت خواهد بود. انتخاب ماده‌ها بستگی به تصمیم ستاد اصلی بازی‌های جاکارتا دارد و باید ببینیم چه ماده‌هایی را انتخاب خواهند کرد،  ولی خب بر اساس قوانین فدراسیون جهانی در هر ماده دو ورزشکار مرد و دو ورزشکار زن اجازه حضور خواهند داشت، مگر این که قوانین خاصی برای این رویداد در نظر گرفته شود.

وی به لزوم حمایت وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت‌: از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم که به وعده‌ها و تعهداتی که به ما داده‌اند جامعه عمل بپوشانند تا ما هم بتوانیم تعهدات خود را انجام دهیم. وزارت ورزش و جوانان باید پشتیبانی خود را از ما دریغ نکند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رییس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 6095559

دیگر خبرها

  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در فری‌استایل | ببینید
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در فری‌استایل
  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان