Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@14:01:14 GMT

جولان غول بیکاری در دیر

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۴۷۰۸

جولان غول بیکاری در دیر

بیشترین و مهمترین دغدغه های جوانان جنوب استان بیکاری است و همچنان معضل بیکاری جوانان شهرستان دیر به عنوان مشکل اصلی در این شهرستان حل نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سپاس، سالهاست مردم جنوب استان بوشهر حل مشکل بیکاری را به عنوان بیشترین و مهمترین دغدغه خود نه در مراکز آمار بلکه در عمل از متولیان می خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین دغدغه های جوانان جنوب استان بیکاری است و همچنان معضل بیکاری جوانان شهرستان دیر به عنوان مشکل اصلی در این شهرستان حل نشده است.

پدیده بیکاری معضلی اجتماعی و اقتصادی می باشد که آثار منفی متعددی به دنبال دارد و زندگی اشخاص بیکار را به شدت تحت تاثیر خود قرار می دهد و از نظر روحی نیز زیان‌هایی مخرب رابرجا می‌گذارد.

یکی از لیسانسه های جویای کار در شهر دیر در این باره در گفتگو با خبرنگار سپاس اظهار داشت: در زمان امروزی بیکاری تنها مختص افراد کم سواد نیست، بلکه این معضل در بین افرادی که تحصیلات دانشگاهی دارند، نیز زیاد دیده می‌شود.

وی گفت:  بسیاری از افراد تحصیل کرده  پس از صرف هزینه‌های زیاد تحصیل و فراغت از آن به خیل عظیم جوانان بیکار جویای کار می‌پیوندند.

وی افزود: بیکاری و نبود درآمد کافی در بین جوانان تحصیل کرده  روحیه امید به زندگی و آینده آنان را پائین آورده و مشکلات زیادی را به خصوص برای جوانان که هم اکنون عمر مفید کاری خود را می‌گذرانند به وجود می آورد.

وی خاطرنشان کرد: اگر دولت مردان فکر یا تصمیمی برای ایجاد اشتغال جوانان بویژه قشر تحصیلکرده جامعه ننمایند در آینده ای نزدیک با معضلات ناشی از بیکاری چون افزایش اعتیاد، طلاق و دیگر موارد در شهرستان مواجه خواهیم شد.

گفتنی است بندر دیر شهری بسیار زیبا است، که دارای مرز آبی و بزرگترین اسکله صیادی کشور است که یکی از گذرگاه‏ های مهم برای صادرات غیر نفتی به کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل

به گزارش شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در جولان اشغالی خبر داد و به شلیک ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی اشاره کرد.موج دوم حملات موشکی از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی انجام شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از صهیونیست‌ها در منطقه جولان اشغالی خواسته شده که به پناهگاه امن بروند.طی دقایق اخیر حدود هفتاد موشک به منطقه جنوب منطقه جولان اشغالی شلیک شده است.منابع مذکور مدعی رهگیری برخی موشک‌ها شدند.

حزب الله لبنان نیز اعلام کرد که با ده‌ها موشک کاتیوشا مقر فرماندهی لشکر جولان در پایگاه نفح در این منطقه اشغالی را هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی حملات هوایی به مراکز حزب الله در مناطق «السفری»، «رامیه» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه شانزدهم اردیبهشت قم
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل آغاز شد
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق