Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-03@03:42:14 GMT

آتش، مجال ورود به سانچی را نمی دهد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۴۷۶۹

آتش، مجال ورود به سانچی را نمی دهد

تکاوران ایرانی که از صبح امروز (یکشنبه، ۲۴ دی‌ماه) برای امداد و نجات خدمه نفتکش سانچی به محل حادثه اعزام شده‌اند، به دلیل شدت آتش، امکان ورود به کشتی را ندارند.

تکاوران ایرانی که از صبح امروز (یکشنبه، ۲۴ دی‌ماه) برای امداد و نجات خدمه نفتکش سانچی به محل حادثه اعزام شده‌اند، به دلیل شدت آتش، امکان ورود به کشتی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش انرژی امروزشدت دود و آتش در نفتکش ایرانی حادثه دیده در آب‌های سرزمینی چین بالاست و شرایط ورود به آن به خاطر درجه حرارت بالا فراهم نیست. کارشناسان می‌گویند باید شرایط از نظر حرارت و وجود گازهای سمی به حد مطلوب برسد تا گروه تجسس و امداد و نجات ایران و چین بتوانند وارد کشتی شوند.

حرارت کشتی سانچی بر اساس داده‌های اتاق کنترل عملیات شانگهای، ۳۵۰ درجه سانتیگراد است که برای ورود به کشتی مناسب نیست.

گروهی از تکاوران ایرانی برای امداد و نجات خدمه این نفتکش از ۲ روز پیش  وارد شانگهای شده‌اند. این گروه عصر روز گذشته به محل حادثه اعزام شد که صبح امروز به محل حادثه رسید.

نفتکش ایرانی حامل حدود یک میلیون بشکه میعانات گازی، عصر شانزدهم دی ماه پس از برخورد با یک کشتی باری با آن، دچار آتش سوزی شد.

کشتی فله بر هنگ کنگی به نام «کریستال» با مالکیت یک شرکت لجستیکی در استان «جه جیانگ» چین حاوی ۶۴ هزار تن غله بود که از آمریکا به مقصد استان «گوانگ دونگ» در جنوب چین می‌رفت و در بین راه به نفتکش «سانچی» با مالکیت شرکت «برایت» از جمهوری اسلامی ایران برخورد کرد.

۳۲ سرنشین این نفتکش که شامل ۳۰ ایرانی و ۲ بنگلادشی است در این حادثه مفقود شدند. تاکنون پیکر سه نفر پیدا شده، اما هویت آنها هنوز مشخص نشده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • تضمین خوراک پتروشیمی‌ها با ورود بخش خصوصی به بالادست صنعت نفت
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند