Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیزلی در مورد پیشنهاد تراکتورسازی صحبت کرد.

طرفداری- مصطفی دنیزلی، سرمربی سابق پرسپولیس در مورد برخی پیشنهادهایش صحبت کرده است.

دنیزلی که شب گذشته میهمان برنامه برنامه استادیوم از شبکه trt spor بود، در مورد پیشنهاد تراکتورسازی صحبت کرد که در زیر می خوانید:

*مخاطبان برنامه پرسیده اند که آیا از ایران پیشنهاد دریافت کرده اید؟ اسم تیم نیز ذکر شده است از تراکتورسازی تبریز پیشنهاد دارید؟

بله این تیم به من پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. علی گولتیکن (کارشناس برنامه) هم از این موضوع مطلع است چون او هم در کادر فنی ما در ایران بود. زمانی که من در ایران سرمربی بودم، تراکتورسازی در لیگ پایین تری قرار داشت و پس از قهرمانی در لیگ دسته اول، به لیگ برتر آمدند. اکنون در لیگ قهرمانان هم حاضرند. در هفته گذشته با آن ها ملاقاتی داشتم. آن ها را دوست دارم و برایشان احترام بسیاری قائلم.

*پس اکنون می توان گفت آن ها با شما مذاکره داشته اند اما اینکه هنوز اینجا حضور دارید نشان از آن دارد که مذاکرات مثبت نبوده است، این چنین نیست؟

خیر، مذاکرات با ما در تعطیلات نیم فصل انجام شد و همچنان ادامه دارد. علاوه براین، مدیرتیم تراکتورسازی (مصطفی آجرلو) همان شخصی است که من قبلا در ایران با او کار کرده ام. او مدیرعامل اولین تیمی بود که من در ایران سرمربی اش بودم (پاس تهران). این را نیز باید بگویم که در این مدت نه تنها از ایران بلکه از سایر تیم های نیز پیشنهاداتی بوده و در حال بررسی آن ها هستم. اگر پیشنهاد خوبی به دستم رسید و شخصا آمادگی حضور را نیز داشتم، اقدام می کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی

دریافت 19 MB کد خبر 6094494

دیگر خبرها

  • رادان: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • رانگنیک به بایرن نمی‌رود
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد