Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: تا سال آینده خودروهای بدون فرمان در آمریکا تولید می شود.

یک شرکت خودروسازی قصد دارد سال آتی خودروهای بدون راننده را به خیابان های آمریکا بفرستد. این خودروها بدون فرمان یا پدال خواهند بود.

به گزارش  تلگراف، شرکت جنرال موتورز قصد دارد تولید انبوه نخستین اتومبیل های خودران بدون فرمان یا پدال را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درهمین راستا این شرکت از دولت فدرال آمریکا درخواست مجوز کرده تا سال آتی خودروهای بدون راننده را به بازار Store عرضه کند. این امر به جنرال موتورز اجازه می دهد ناوگانی از تاکسی های رباتیک را افتتاح کند و از رقبای خود پیشی بگیرد. خودروی مذکور Cruise AV نام گرفته است.

مکان عرضه این خودروها اعلام نشده اما به نظر می رسد جنرال موتورز مشغول مذاکره با نمایندگان چند ایالت در آمریکا است.به هرحال چنین خودرویی در حقیقت نسل چهارم اتومبیل خودران Chevy Bolts است و هم اکنون در جاده های سانفرانسیسکو و فونیکس آزمایش می شود.

واحد Cruise Automationاین شرکت اعلام کرده خودروی Cruise AV طوری طراحی شده که به طور خودکار درها را برای مسافران باز کند. علاوه بر آن قابلیت های مختلفی برای افراد نابینا و ناشنوا دارد. همچنین صندلی راننده در این خودرو به صندلی مسافر تبدیل می شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • ناگفته‌هایی از اعتراضات کف خیابان‌های لس‌آنجلس/ واقعیت کدام است؟
  • کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه
  • پوتین اهداف ملی روسیه تا سال ۲۰۳۶ را تعیین کرد
  • عشق ماشین این آدم ها را «ولت پارک» کرد | لذت چند دقیقه رانندگی پشت فرمان ماشین های لاکچری
  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • خروج شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده 141 قانون تجارت
  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور