Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، هیلاری کلینتون و مادلین آلبرایت وزرای خارجه پیشین آمریکا نیز اظهارات اخیر ترامپ را به شدت محکوم کرده و این سخنان را نژادپرستانه ارزیابی نمودند.

هیلاری کلینتون رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: سالگرد زلزله سهمگین ۸ سال قبل در هائیتی روزی برای یادآوری این حادثه غم انگیز و احترام گذاشتن به مردم مقاوم هائیتی و تاکید بر پایبندی آمریکا برای کمک به کشورهای همسایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی به جای آن، ما با اظهارات احمقانه و دیدگاه های نژادپرستانه ترامپ روبرو شدیم.

طی روزهای گذشته جامعه بین المللی و افکار عمومی به شدت اظهارات توهین آمیز ترامپ درباره مهاجران آفریقایی و آمریکای لاتین را محکوم کرده است.

مادلین آلبرایت نخستین وزیر خارجه زن آمریکا نیز نسبت به اظهارات و اقدامات ناامید کننده ترامپ ابراز ناامیدی کرد و گفت: امیدوارم رئیس جمهور بعدی همه دیپلمات هایی را که به خاطر اظهارات نژادپرستانه و اقدامات مضر ترامپ استعفا کرده اند، مجددا به کار بگیرد. ما به کمک همه نیاز داریم تا بتوانیم خسارات و آسیب هایی را که به اعتبار بین المللی و منافع آمریکا وارد شده، ترمیم کنیم.

ترامپ پنجشنبه در جلسه‌ای با حضور نمایندگان جمهوری‌خواه و دموکرات کنگره در اشاره به مهاجرانی که از هائیتی، السالوادور و بعضی از کشورهای آفریقایی به آمریکا مهاجرت کرده اند، گفت: " چرا این مردم از کشورهایی که چاه توالت هستند را به اینجا راه می دهیم؟ "

این اظهارات با خشم نمایندگان دموکرات و جمهوریخواه روبرو شده است.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد فرجام‌خواهی اسپورتینگ در ماجرای مهدی طارمی

درخواست نجدیدنظر باشگاه اسپورتینگ پرتغال در ماجرای مهدی طارمی رد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دادگاه حکمیت ورزش پرتغال (TAD) درخواست تجدیدنظر اسپورتینگ لیسبون در پرونده اظهارات مهاجم پیشین این تیم یعنی کارلوس خاویر علیه مهدی طارمی را رد کرد.

خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی

مدتی قبل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال، اسپورتینگ لیسبون را به خاطر اظهارات کارلوس خاویر علیه مهدی طارمی در شبکه تلویزیونی رسمی این باشگاه 15 هزار و 300 یورو جریمه کرد.

دادگاه حکمیت ورزشی پرتغال ضمن رد فرجام‌خواهی باشگاه اسپورتینگ رأی فدراسیون فوتبال این کشور را تأیید کرد.

کارلوس خاویر پس از اظهارات جنجالی‌اش علیه مهدی طارمی از مهاجم ایرانی تیم پورتو عذرخواهی کرد و گفت که قصد بیگانه‌هراسی یا نژادپرستی نداشته است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه لیونل مسی؛ جنگ روانی در آستانه نبرد بزرگ
  • توهین هواداران رئال مادرید به لیونل مسی در آستانه جدال با بایرن مونیخ؛ حرام‌زاده!
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • تحقیقات دانشگاه می‌سی‌سی‌پی در مورد رفتار‌های نژادپرستانه
  • رای پرونده توهین زشت به مهدی طارمی اعلام شد
  • رد فرجام‌خواهی اسپورتینگ در ماجرای مهدی طارمی
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • ژاپن اظهارات بایدن درباره مهاجرهراسی را تاسف آور خواند
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا