Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج-ایرنا-مدیر کل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی فرودگاه پیام البرزگفت: از ابتدای سال 96 تا کنون 26 سورتی پرواز باری انجام پذیرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 430 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، علی کاملی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: یکی از برنامه های آینده شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در حوزه هوانوردی و امور فرودگاهی تسریع در امور حمل و نقل کارگو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: به همین منظور با پیگیری های صورت گرفته در حوزه معاونت هوانوردی و امور فرودگاهی، پروازهای کارگو ویژه حمل بار صادراتی با روند رو به رشد در حال انجام است.
کاملی گفت: وضعیت حمل و نقل بارهوایی تاکنون 4 برابر برنامه پیش بینی شده بوده که با برنامه ریزی های در نظر گرفته شده و تفاهم های منعقد شده امیدواریم که تعداد پروازهای باری تا پایان سال به بیش از50 سورتی پرواز برسد.
وی در خصوص آخرین وضعیت راه اندازی پروازهای مسافری از فرودگاه پیام اظهارداشت:عملیات اجرایی بهسازی باند و سطوح پروازی فرودگاه پیام در حال انجام است، تجهیزات لازم ناوبری و روشنایی خریداری شده و در حال نصب و راه اندازی است و همه تعهدات از سوی فرودگاه با جدیت پیگیری می شود.
مدیر کل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی فرودگاه پیام افزود: عملیاتی شدن پرواز های مسافری مستلزم ادامه دار بودن هماهنگی و همکاری ارگان ها و سازمان های ملی و استانی است.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746270

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول