Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی آشتیان با اشاره به احداث مجتمع فرهنگی این شهرستان گفت: این پروژه که مطالبه اهالی هنر است و سعی داریم تا با پیگیری‌ لازم برای دریافت بودجه مشکل اهالی فرهنگ را در این زمینه رفع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رضایی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی آشتیان در گفتگو با خبرنگار سفیرآشتیان؛ هنرمندان را از اقشار اثرگذار در حوزه فرهنگ‌سازی دانست و گفت: هنرمندان با سرلوحه قرار دادن مسائل فرهنگی، باید به فرهنگ‌سازی در جامعه بیاندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنرمندان متعهد و دلسوزی که دغدغه‌ فرهنگ‌سازی در جامعه را دارند، مسائل اجتماعی و انسانی را در قالب هنر و کار هنری به جامعه بازتاب می‌دهند.

رضایی اظهار کرد: ایجاد مکان‌های فرهنگی و هنری در شهر آشتیان یکی از مطالبات هنرمندان جوان است که امیدواریم هرچه سریع‌تر اعتبارات لازم برای تحقق این مهم تأمین شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی آشتیان با اشاره به احداث مجتمع فرهنگی این شهرستان تصریح کرد: این پروژه که مطالبه اهالی هنر بوده تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و سعی داریم تا با پیگیری‌ لازم برای دریافت بودجه مشکل اهالی فرهنگ را در این زمینه رفع شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی سینما در آشتیان گفت: چنانچه سالنی به بخش خصوصی واگذار شود، امکان راه‌اندازی سینما فراهم می‌شود.

رضایی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از اهالی فرهنگ و هنر، اصحاب قرآن و نویسندگان در آشتیان خاطرنشان کرد: بزرگداشت علامه سیدجلال آشتیانی هم تا پایان امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد

تین نیوز

جلسه بررسی مسائل، راهکارهای رفع موانع و تامین مالی مهمترین طرح های ریلی کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح های ریلی کشور از جمله خط آهن سریع السیر تهران مشهد و خط آهن رشت آستارا پرداخت.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟