Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو حزب مردم‌سالاری معتقد است که مطالبات نسل جوان به خوبی توسط مسئولان مورد توجه قرار نگرفته است.

داریوش قنبری در گفت‌وگو با ایسنا ،با تاکید بر اینکه ریشه مشکلات فعلی کشور فاصله مسئولان با نسل جوان است، گفت: متاسفانه بسیاری از مسئولان ما از مردم و خواسته‌های جوانان فاصله گرفته‌اند و درک درستی از آنها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک حکومت انقلابی باید مطالبات را درک کرده و در جهت تحقق آنها عمل کند و مطالبات مردم در عرصه‌های مختلف بخصوص سبک زندگی خاص جوانان فعلی باید مورد توجه قرار گیرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین تصریح کرد: نسل جوان به دنبال این است که اجازه داشته باشد با توجه به توقعات خود در جامعه فعالیت کند و مسئولان باید بدانند که نسل جوان فعلی با نسل جوان 40 سال پیش تفاوت بسیار کرده که باید با توجه به این تغییرات برای آنها تصمیم گرفت.

قنبری خاطرنشان کرد: باید پذیرفت که مطالبات جوانان به خوبی مورد توجه مسئولان قرار نگرفته و سبک زندگی آنها باید در کنار مطالبات اقتصادی مورد توجه باشد که شامل خواسته‌های فراوانی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

این عضو حزب مردم‌سالاری یادآور شد: حکومت و دولت موفق آن است که بتواند متناسب با خواسته‌های مردم و نسل جوان خود تغییراتی ایجاد کند و کشور ما که جزو کشورهای پیشگام در عرصه دموکراسی‌خواهی در منطقه است باید علاوه بر توجه به رای مردم، به حاکمیت و خواسته‌هایشان نیز توجه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت‌های کشور نتیجه توجه به ظرفیت‌های مردم و جوانان است

مالک رحمتی  در نشست صمیمی با جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان، گفت: امروز برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها و تحقق جهش تولید نیازمند جذب مشارکت مردم بوِیژه جوانان و قشر‌های دغدغه‌مندی مانند دانشجویان هستیم.
 وی افزود:دردمندی و دغدغه‌مندی را وجه تمایز جلسات دانشجویی با سایر جلسات عنوان کرد و گفت: این دردمندی‌ها و دغدغه‌مندی‌ها از روی دلسوزی و احساس مسئولیت است که در وجود دانشجویان موج می‌زند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی رضایت نسبی از عملکرد دانشگاه‌ها حاکم است و باید تقویت شودافزود: دانشجویان باید روحیه مطالبه‌گری داشته باشند؛ بویژه در حوزه فعالیت‌های دولت باید مراقبت کنند که تصدی‌گری دولت افزایش نیابد، چراکه وظیفه دولت سیاست‌گذاری، پشتیبانی و تسهیل‌گری است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سال‌های گذشته از مشارکت مردم و بخش خصوصی در اداره اقتصاد کشور غفلت شده است افزود: برای جهش تولید باید از مشارکت مردم و ظرفیت تعاونی‌ها و نقش‌آفرینی مردم در بازار سرمایه و همچنین تقویت بخش خصوصی استفاده کرد.

 رحمتی ادامه داد: در طول چهل و اندی سال گذشته هر موقع به ظرفیت جوانان توجه کرده‌ایم موفقیت‌های بزرگی نصیب کشور شده و برعکس زمانی که از این ظرفیت غافل شده شاخص‌های توسعه پایین آمده است.

وی گفت: نگاه و رویکرد دولت سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور، توجه به استعداد‌ها و طرفیت‌های درونی با محوریت جوانان، مشارکت مردمی و فعالان بخش خصوصی است.

رحمتی افزود: بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری دغدغه اقتصاد و تولید را دارند و در استان نیز مساله اول ما تولید است و برای جهش تولید باید مشکل زیرساخت‌های استان را حل کنیم.

وی اظهار داشت: درگذشته به زیرساخت‌های استان کم‌توجهی شده و کلانهشر تبریز هم با مشکلات اساسی در حوزه آب و برق مواجه است و این کمبود‌ها بسیاری از کارخانجات را در فصول حساس سال با مشکل مواجه می‌کند.

رحمتی گفت: انتظار می‌رود در استانی که بیش از ۹۰ درصد اقتصاد آن توسط فعالان بخش خصوصی اداره می‌شود، مشکل کمبود زیرساخت نداشته باشیم و کارخانجات به سمت نوسازی بروند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کشور ما سال‌هاست که تحت تحریم‌های ظالمانه اقتصادی است، گفت: باید بپذیریم که در شرایط تحریم کار می‌کنیم و برای رهایی از معضلات و مشکلات، باید تحریم‌ها را خنثی کنیم.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران در معادلات سیاسی خاورمیانه و دنیا، گفت: تمام این تأثیرگذاری‌ها به برکت خون شهدا و مکتب امام و مقام معظم رهبری است که باید تقویت شود.

رحمتی با بیان این که وضعیت کشور در تمام جنبه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، متفاوت از قبل انقلاب است، افزود: انگیزه امام، نجات بشریت بود که با انقلاب مستضعفان علیه مستکبران شکل گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، گفت: اینکه اسرائیل غاصب با ددمنشی و کودک‌کشی و با وجود سکوت نهاد‌های بین‌المللی به اهدافش نرسیده است، به برکت تأثیرگذاری ایران در منطقه با محوریت جبهه مقاومت است.

پیش از سخنان استاندار آذربایجان شرقی، تعدادی از دانشجویان به بیان دیدگاه‌های خود درخصوص مسائل مختلف استان پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ریخت و پاشی در فولاد صورت نگرفته است
  • استفاده از نخبگان برای تحقق شعار سال/ مردم در سمن‌ها عضو شوند
  • مسئولان امر شعار سال ۱۴۰۳ را یک حکم از سوی مقام معظم رهبری بدانند
  • دریافت مطالبات خواسته پرستاران بیمارستان های یاسوج
  • موانع سرمایه‌گذاری در استان بوشهر به حداقل رسیده است
  • مسئولان قدر فرصت خدمت به مردم را بدانند
  • تاکید بر توجه ویژه به ثبات بازار
  • موفقیت‌های کشور نتیجه توجه به ظرفیت‌های مردم و جوانان است
  • ریا و صداقت مسئولان، باور جوانان را می‌سازد
  • هنوز گشایش مؤثری برای توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت صورت نگرفته است