Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@22:02:27 GMT

آغاز مرحله جدید اردوی فرنگی‌کاران از فردا

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۵۵۴۴

آغاز مرحله جدید اردوی فرنگی‌کاران از فردا

مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون کشتی، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از فردا در محل خانه‌کشتی عبداله موحد تهران آغاز می‌شود که اسامی نفرات دعوت شده به این اردو که تا روز 6 بهمن ماه ادامه خواهد داشت به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: رضا خدری (البرز) مسلم نادری خادم (خراسان رضوی) حمیدرضا خامسی (لرستان)
60 کیلوگرم: مهرداد مردانی (خوزستان) شیرزاد بهشتی طلا (تهران) میثم دلخانی (فارس)
63 کیلوگرم: محمد نوربخش (تهران) مصطفی کاید خورده (خوزستان) رضا عباسی (البرز)
67 کیلوگرم: محمد الیاسی، حسین اسدی (خوزستان) محمدرضا گرایی (فارس)
72 کیلوگرم: افشین بیابانگرد (اردبیل) فرشاد بلفکه (لرستان) محمدحسین حسینی (خراسان رضوی)
77 کیلوگرم: پژمان پشتام (تهران) برومند اصلان (مرکزی) محمدعلی گرایی (فارس)
82 کیلوگرم: یوسف قادریان (البرز) مهدی ابراهیمی (قم) کیوان رضایی (فارس)
87 کیلوگرم: سامان عزیزی (کردستان) بهروز هدایت (کرمانشاه) آرمان علیزاده عبدولی (خوزستان)
97 کیلوگرم: امیرحسین حسینی (مازندران) محمد یگانه (ایلام) اکبر حیدری (قم)
130 کیلوگرم: بهنام مهدی‌زاده، شهاب قوره جیلی و ابوالفضل نجفی (تهران)

سرمربی: علی اشکانی
مربیان منتخب سرمربی با استناد به بند 1 بخش (و) نظام‌نامه فنی کشتی کشور انتخاب مربیان تیم ملی: محمدعلی چمیانی، رسول جزینی، داود گیل نیرنگ، لقمان رضایی و هیأت کشتی استانهای تهران، لرستان، البرز، قم و خراسان رضوی یک مربی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست: موسی طباطبایی

سی و هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای 5 و 6 بهمن ماه در شهر ماهشهر استان خوزستان برگزار می‌شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور

به گزارش خبرآنلاین ،سازمان هواشناسی، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید، گردوخاک و احتمال تگرگ در نقاط مستعد از جمله مخاطرات همراه این سامانه بارشی خواهد بود.

ایرنا در خبری نوشت:این سامانه در روز یکشنبه استان‌های ایلام، لرستان، همدان، جنوب مرکزی و نوار غربی استان‌های آذربایجان غربی و کردستان، روز دوشنبه استان‌های همدان، مرکزی، قزوین، البرز، مازندران، تهران، قم، نیمه غربی اصفهان، خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، نیمه شمالی فارس، شمال بوشهر و روز سه‌شنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، نیمه غربی فارس، قزوین، چهارمحال‌وبختیاری، همدان، مرکزی، البرز، تهران، ارتفاعات سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، نیمه غربی اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی را در بر می گیرد.

برپایه این گزارش، سامانه مذکور همچنین روز چهارشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، گیلان، مازندران، گلستان، دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، نیمه غربی فارس و شمال کرمان، روز پنجشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، نیمه شمالی خراسان جنوبی، دامنه و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز و روز جمعه استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، دامنه و ارتفاعات استان‌های خراسان شمالی، مازندران، تهران و البرز را در برخواهد گرفت.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، این سامانه احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری‌شدن روان آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی را در پی دارد.

در نتیجه به احتیاط در سفرهای بین‌شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903135

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور