Web Analytics Made Easy - Statcounter

ونگر به حمایت از مهاجم تیمش، الکساندر لاکازت پرداخته است.

طرفداری - آرسنال باید در لیگ برتر برابر بورنموث صف آرایی کند.

لاکازت، مهاجم 53میلیون پوندی آرسنال مدت هاست که در لیگ برای توپچی ها گلزنی نکرده است. او تا اینجای فصل تنها 8 گل به ثمر رسانده است. به گزارش Mirror، ونگر در این باره اظهار داشت:

همیشه شش ماه اول حضور در تیم جدید سخت و دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلا سال اول سخت می گذرد چون باید با شرایط جدید سازگار شوید. در ضمن باید این را هم بگویم در فصل جاری فشار فیزیکی روی مهاجمان لیگ برتر بیش از پیش بوده است. اینجا مهاجمان در مجادلات سخت تری درگیر می شوند و قابل مقایسه با فرانسه نیست.

موراتا، مهاجم 60میلیون پوندی چلسی هم این روزها روزگار دشواری در لندن دارد. پوگبا هم در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد نتوانست نمایش های درخشان قبلی اش را تکرار کند. 

این طبیعی است. در لیگ برتر انگلیس شما در برابر تیم هایی قرار می گیرید که به خوبی سازمان دهی شده اند و از نظر فیزیکی می توانند 90دقیقه بازی پرفشار را تاب بیاورند. مدافعان لیگ هم در مقایسه با گذشته سریع تر شده اند. حالا تیم ها مدافعان قوی تر و سریع تری در اختیار دارند.

ونگر در مورد پوگبا افزود:

او حالا با شرایط لیگ سازگاری پیدا کرده است و از نظر فیزیکی به اوج آمادگی رسیده است. در اولین فصل حضور در انگلیس ممکن است کمی دچار مشکل شوید.

ونگر در ادامه به ستایش از لاکازت پرداخت:

او بازیکن باهوشی است. لاکازت نگرش مثبتی دارد و به بالارفتن کیفیت تیم کمک می کند. او به سرعت به درک متقابل با سایر بازیکنان تیم می رسد. او حالا باید تلاش کند با چالش ها و درگیری های فیزیکی موجود در لیگ سازگار شود. در فرانسه وقتی بازیکنی زمین می خورد داور خطا اعلام می کند و شما یک ضربه آزاد می زنید. اما اینجا شرایط متفاوتی دارد. طبیعتا زمان می برد تا به این شرایط عادت کنید. او عادت دارد هر فصل 30گل بزند. ولی حالا که در گلزنی دچار مشکل شده مطمئنم که خودش بیش از همه ناراحت است.

اگر ویلشر به آمادگی لازم برسد می تواند روز یکشنبه برای توپچی ها به میدان برود. بورنموث همان تیمی است که او یک فصل به عنوان بازیکن قرضی آنجا بازی کرد.

خوشحالم که ویلشر برگشته است. او یک مرد آرسنالی است. امیدوارم راه حل لازم را پیدا کنیم تا بتوانیم او را حفظ کنیم.

به گزارش Sun این روزها باز هم صحبت از رفتن ونگر است. اما این مربی فرانسوی مثل همیشه توجهی به این اخبار و شایعات ندارد. حتی گفته می شود آرسنال مربی بعدی تیم را هم انتخاب کرده و او کارلو آنچلوتی است.

قرارداد من با باشگاه نشان می دهد که من چه آینده ای دارم. آیا تا به حال قبل از پایان قراردادم تیمی را ترک کرده ام؟ نه. پس حالا چرا باید عکس این عمل کنم؟ وقتی شما قراردادی 20میلیون پوندی امضا می کنید باید کاری کنید که ارزشش را داشته باشد. من 21سال است که در این تیم کار می کنم و همیشه به قراردادم متعهد بوده ام. تمام تصمیماتی که می گیرم برای پیشرفت باشگاه است.

ونگر هنوز از نگه داشتن مسوت اوزیل ناامید نشده و می خواهد این ستاره آلمانی را حفظ کند.

ما هنوز در حال مذاکره با مسوت هستیم. مذاکرات ما روند خوبی داشته اند. او هنوز فرصت دارد در آرسنال بماند و من خوش بین هستم. خوش بین تر از تابستان پیش. به نظر می رسد که سانچز قراردادش را تمدید نخواهد کرد. اما اگر بتوانیم ویلشر و اوزیل را حفظ کنیم دیگر نیاز به بازسازی گسترده نداریم (در مقایسه با شرایطی که هر 3نفر از آرسنال بروند).

رمزی، چک، ولبک، ولکات، مونرئال، اوسپینا، دبوشی و آکپوم 18 ماه دیگر با آرسنال قرار دارند.

ما با بیشتر آنها در حال مذاکره هستیم. برخی از آنها تا پایان قراردادشان با ما می مانند و چندنفر هم باشگاه را ترک می کنند. ولی در مورد بعضی از آنها مذاکرات جدی را برابر تمدید شروع کرده ایم. به نظرم با تورمی که در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات وجود دارد، تعداد بازیکنانی که تا پایان قراردادشان در تیم می مانند بیشتر شود. چون هزینه نقل و انتقالات بسیار سنگین شده است. اگر یک بازیکن باشگاه بزرگی را طالب خود نبیند تا پایان قراردادش در تیم فعلی می ماند حتی اگر نخواهد قراردادش را تمدید کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود