Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از آمادگی پذیرش دانشجویان خارجی در دافوس آجا خبر داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد حسین ولی وند زمانی کیومرث روز یکشنبه در دیدار با وابستگان نظامی کشورهای دوست و هم پیمان جمهوری اسلامی ایران که در سالن امیر سرلشکر شهید منصور ستاری دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، اظهار کرد: ما بعنوان نیروهای مسلح اهداف مشترکی را در رابطه با آزادی ملت خود داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه خطاب به وابستگان نظامی خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران گفت: نظامی ها در دنیا اهداف مشترکی را در راستای استقلال و آزادی کشور های خود دنبال می کنند و در این مسیر تا حد جانفشانی نیز تلاش می کنند.
امیر سرتیپ دوم ولی وند افزود: کشور ما نیز در این راستا 8 سال سابقه دفاع جانانه در برابر متجاوزان را داشته است که در این دانشگاه برآیند و تلفیقی از تجارب 8 سال دفاع مقدس و همچنین تجارب دیرین گذشته ارتش ایران به دانشجویان تدریس می شود.
فرمانده دافوس ارتش در ادامه تاکید کرد: از همه شما عزیزان می خواهم که با نگاه موشکافانه که خواسته وابستگان نظامی است به این دانشگاه نگاه کنید و آماده شنیدن پیشنهادات سازنده تان هستیم.
وی با اعلام آمادگی جهت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرماندهی و ستاد دافوس آجا گفت: در این جلسه به صورت رسمی اعلام می کنیم که کشورهایی که خواستار اعزام دانشجو به ایران هستند آماده پذیرش دانشجویان آنان هستیم. همچنان که در حال حاضر از کشورهای دوست و همپیمان پاکستان، هندوستان، عمان و سوریه دانشجو داریم.
فرمانده دافوس آجا در پایان سخنان خود گفت: سلام گرم و صمیمی اینجانب و همکارانم را در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین پیام صلح و دوستی ارتش و سایر نیروی‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی را به ملت‌ها و دولت‌های متبوع خود برسانید.
به گزارش ایرنا، در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس)، آموزش پرسنل منتخب ارتش بمنظور مسوولیت پذیری در رده های میانی تیپ به بالا، یگان های همتراز آجا و سایر نیروهای مسلح(مقطع کارشناسی ارشد و کارشناس ارشد حرفه ای) در رشته های مدیریت دفاعی با چهار گرایش عملیاتی، شامل زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی و چهار گرایش پشتیبانی خدمات رزمی شامل اداری، پرسنلی، مالی، آماد و پشیتبانی، آموزش، جنگال و علوم سایبری انجام می گیرد.
سامانه فرماندهی، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاونت پژوهشی و تولید علم، پژوهشکده دفاع مقدس، مدیریت فصلنامه و مدیریت فاوا و ستاد و یگان پشتیبانی، از ساختارهای درون سازمانی این دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش هستند.
دافوس آجا در راستای ارتقاء سطح آموزش های علمی، عملی، میدانی و تقویت مبانی عقیدتی و سیاسی افسران ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و منتخبین نیروهای مسلح کشورهای دوست و همپیمان در رسته ها و تخصص های نظامی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی با استفاده از اساتید مجرب، فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اقدامات موثری انجام می دهد.
مهمترین بخش آموزش دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) این است که تهدیدات منطقه ای و فرامنطقه ای نیز در این دانشگاه رصد می شود و تمامی سرفصل های آموزشی، موضوعات پژوهشی، تدوین کتب درسی و آموزشی بر مبنای تهدیدات تنظیم می شود و دانشجویان و دانش پژوهان، ضمن شناخت آگاهانه از شرایط ، راهکارهای مقابله با آنها را می آموزند و با فراگیری آموزش های نوین به روز، با پیشرفت های نظامی، علمی و صنعتی ایران و جهان و همچنین عوامل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی در تامین امنیت، آشنا شده و پس از دانش آموختگی موفق به اخذ دانشنامه کارشناسی ارشد مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می شوند.
فارغ التحصیلان این دانشگاه با کسب مهارت های مختلف علوم دفاعی، صاحبنظر در زمینه مسایل فرماندهی، اطلاعات، اداری، آماد و پشتیبانی می شوند تا جایی که پس از طی دوره، توان ایفای نقشی موثر در مشاغل فرماندهی و ستادی در رده های بالای نیروهای مسلح را با درک مناسب از محیط جنگ های آینده در شرایط ناهمتراز بدست می آورند.
اجتمام(3)**7029**1569**خبرنگار: فرهاد شرف پور **انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم