Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:59:59 GMT

یادواره شهدای دانش آموز شهرستان دیر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۵۹۹۳

یادواره شهدای دانش آموز شهرستان دیر برگزار شد

بوشهر- یادواره 25 شهید دانش آموز شهرستان دیر روز یکشنبه در آموزشگاه شاهد شهید سمنبر عالی پور شهر دیر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین امام جمعه موقت شهر دیر گفت: دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقشD مهم ایفا کردند.
حجت الاسلام ابراهیم بحرانی افزود: در زمان حاضر عزت، آبرو، استقلال و امنیت کشور از برکت خون پاک و صبوری خانواده معظم شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تاکید بر انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان و نوجوان، از دانش آموزان خواست که با درس خواندن و تحصیل علم راه شهیدان دانش آموز را ادامه دهند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیر گفت: هدف از اجرای این یادواره تجلیل و تکریم شهدا، خانواده معظم آنان و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در دانش آموزان است.
اسماعیل مختارزاده افزود: آموزش و پرورش شهرستان دیر در زمینه پاسداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز توجه ویژه ای داشته است و تا پایان سال در11 آموزشگاه شهرستان دیر یادواره شهدای دانش آموز برگزارمی شود.
وی گفت: همچنین با همکاری دانش آموزان افغان در مدارس یادواره شهدای فاطمیون در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
سرود دانش آموزی، دکلمه، قرائت وصیت نامه شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.
دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده:خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر آموزش و پرورش استخر شهدای دانش‌آموز شهر سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: این استخر در زمینی با زیربنای یک هزار و۸۹۶ متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: فضاهای این استخر شامل اتاق مدیریت، اتاق ناجیان، کفشداری، سالن انتظار، رختکن، انبار، اتاق کمک‌های اولیه، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سرویس بهداشتی، سونای خشک و بخار، موتور خانه، اتاق برق، بوفه، آبدارخانه و اتاق هواساز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه این استخر با اعتبار ۲۲۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، ابراز داشت: این فضا به ۴۰ شهید دانش‌آموز و پنج شهید معلم تقدیم شده است.

وزیری ضمن بیان اینکه آموزشگاه ۱۲ کلاسه مهمان شهر سمنان دیگر طرح قابل افتتاح با حضور وزیر است، تصریح کرد: این مدرسه سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

کد خبر 6081929

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود