Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@09:51:38 GMT

موردی که برای سوچی اهمیت نداشت

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۶۱۰۶

موردی که برای سوچی اهمیت نداشت

به گزارش جام نیوز، سان سوچی در کنفرانس مطبوعاتی با "تارو کونو" وزیر امورخارجه ژاپن در میانمار ، از کشتن ده مسلمان و یافتن جسد آنها در گور دسته جمعی استقبال کرد و آنرا را یک گام مثبت دانست.

سان سوچی قبلا نیز به دفاع از حملات نظامی ارتش به مسلمانان روهینگیا پرداخته بود و انتقاد مجامع بین المللی در محکومیت اقدامات ارتش علیه شهروندان مسلمان بی پناه استان آراکان (راخین) را مردود دانسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شبه نظامیان موسوم به «ارتش آزاد روهینگیا» (آراکان) در صفحه رسمی خود در توئیتر در واکنش به این خبر نوشت: کشته شدگان دفن شده در گور دسته جمعی،20 غیر نظامی بودند و اعتراف ارتش تروریستی میانمار در کشتن این افراد، ثابت می کند، حقوق مردم روهینگیا نقض شده و آنها متحمل انواع قتل، تجاوز می گیرند و نظامیان آتش های آنها را طعمه آتش می کنند.

 

میزان

111

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6090206

دیگر خبرها

  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد